نوشته شده توسط : محمد

مقایسه چهار تا از هتل های مشهد
هتل آپارتمان ارزان مشهد , هتل آپارتمان مشهد ارزان , هتل اپارتمان مشهد تخفیف
هتل آپارتمان بشری مشهد هتل آپارتمان نیکا مشهد هتل آپارتمان بارانا مشهد هتل آپارتمان هشتمین اختر مشهد هتل
آپارتمان رز طلایی مشهد
هتل آپارتمان سبز طلایی مشهد هتل آپارتمان زمرد مشهد هتل آپارتمان دیبا مشهد هتل آپارتمان ستارگان مشهد هتل
آپارتمان نور مشهد
بررسی تک تک هتل های مشهد و امکانات آنها شامل این که هر هتل مشهد چه امکاناتی دارد و چه امکاناتی را دارا
نیست. امکاناتی از قبیل لابی هتل و آسانسور هتل , رستوران هتل و کافی شاپ هتل و امکانات سرمایشی و
گرمایشی هتل مشهد
هتل محلات مشهد یکی از هتل های سه ستاره تاپ و تازه تاسیس مشهد می باشد گه در خیابان امام رضا خیابان
سرشور قرار دارد. این هتل دارای 52 واحد شامل اتاق های دو تخت و سه تخته و چهار تخته می باشد و دارای
امکاناتی نظیر دو آسانسور مجزا , سرویس ایرانی و فرنگی , پارکینگ رایگان , کافی شاپ , لاندری , اینترنت هتل ,
اعلام حریق , سالن همایش , رستوران می باشد.
هتل آدینا مشهد یکی از هتل های سه ستاره تاپ و تازه تاسیس مشهد می باشد که در تابستان 1397 با امکانات
بسیار بالا و لوکس در حاشیه خیابان امام رضا افتتاح شده است.هتل آدینا مشهد دارای امکانات بسیار بالا و مجهز
از جمله سونا و جکوزی و مجموعه آبی مجهز , کافی شاپ شیک و لوکس , رستوران و اینترنت رایگان و ... می
باشد. این هتل فاصله کمی تا حرم مطهر دارد و از نظر امکانات در حد یک هتل چهار ستاره می باشد.
هتل الغدیر مشهد یکی از هتلهای چهار ستاره مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا ودر خیابان شیرازی
واقع می باشد .هتل الغدیر مشهد در سال 1388 افتتاح شده است در سال 1394 بازسازی شده است. این هتل در
10 طبقه احداث شده است و شامل 300 واحد و حدود 750 نفر ظرفیت می باشد . پلان اتاق های هتل الغدیر
مشهد به صورت اتاق دو تخته , سه تخته و آپارتمان های یک و آپارتمان دو خوابه می باشد. این هتل دارای پارکینگ
اختصاصی بوده و امکاناتی نظیر فروشگاه و غرفه , کافی شاپ , رستوران و اینترنت می باشد.
هتل سی و سه پل مشهد یکی از هتل های مشهد تازه تاسیس می باشد که در سال 1397 افتتاح شده است. این
هتل سه ستاره در خیابان امام رضا 8 با فاصله ای کمتر از 10 دقیقه پیاده تا حرم مطهر قرار دارد و با توجه به امکانات
بالا و دکوراسیون زیبا و قیمت بسیار مناسب این هتل یکی از انتخاب های مناسب جهت اقامت در مشهد مقدس می
باشد. هتل سی و سه پل مشهد ساختمانی 6 طبقه و 52 واحد ظرفیت دارد و دارای اتاق های دو تخته و سه تخته می
باشد.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
در این مطلب به بررسی و بازگو کردن نکات قابل توجه جهت پوشیدن انواع لباس ها می پردازیم . انواع لباس های مجلسی ، مهمانی ، شب ، عروس ، مانتو و سایر لباس ها در مجله اینترنتی سیدنی 
 
مدل لباس برای پوشیدن لباس های زنانه در ابتدا باید به رنگ ، سایز و نوع ست کردن آن با کفش و کیف خود ، توجه کنید . بطور مثال اگر رنگ لباس شما صورتی است ، برای ست آن با کفش خود می توانید از یک کفش ورنی صورتی استفاده کنید . در صورتی که رنگ لباستان سبز سیری یا یشمی است ، می توانید با یک کیف شب زرد سیری مطابقت دهید . اگر سبز پر رنگ است با کفش های طلایی ورنی بسیار شیک و چشم نواز خواهید شد . سعی کنید حتی برای بیرون رفتن عادی هم به ست بالاتنه ، پایین تنه و کفش خود دقت کنید زیرا در نگاه اول شخصیت شما با نوع لباس پوشیدنتان آشکار می شود . البته این موضوع را نیز در نظر بگیرید که ساعت و دستبند که اکثرا به آن بی توجه هستند ، از مهم ترین ابزار در بهبود استایل شماست ، چرا که اگر یک ساعت زیبا در دستتان بیندازید حتی از لباستان بیشتر جلب توجه خواهد کرد ! اگر آقا هستید ست کردن کمربند با دستبند را به شما پیشنهاد می کنیم . همچنین می توانید کمربند را با کفش هم تطبیق دهید . اگر دوست دارید همگام با مد باشید ، همیشه به دنبال بررسی مدل های جدید موجود در ژورنال ها و آلبوم های سال باشید . مطمئنا ایده های جذابی به ذهنتان خواهد رسید . مدل لباس مجلسی  اولین چیزی که به ذهن خطور می کند نوع پارچه استفاده شده برای دوخت مجلسی و مهمانی است . متنوع ترین پارچه ها برای دوخت لباس های مجلسی و سلبریتی ها در نظر گرفته شده اند . جنس ساتن ، تور ، گیپور ، دانتل ، ابریشم از پرکاربردترین جنس هایی هستند که برای دوخت این نوع پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرند . برند های معتبری در جهان انواع لباس های مجلسی را آماده می کنند که شری هیل یکی از آن هاست . اگر زمانی به یک مهمانی دعوت شدید و نمی دانستید چه بپوشید حتما سری به ژورنال شری هیل بزنید ، چرا که هر ساله با مدل های جدید به استقبال شما می آید . در لباس های بلند ، معمولا بالاتنه گیپور کار می شود و پایین تنه ساده با چین مزین می شود . اگر لباسی که برای مهمانی انتخاب کرده اید مشکی با طرح های طلایی می باشد ، استفاده از جواهرات همانند طلای زرد رنگ در بهبود تیپتان بسیار موثر خواهد بود . همچنین یکی دیگر از مواردی که با لباس بلند مجلس به چشم می آید ، کفش مجلسی شیک است . در صورتی که شما هم از علاقه مندان مدل هندی هستید ، پیشنهاد می کنیم از کفش پاشنه دار جلو باز استفاده کنید . مدل مانتو امکان ندارد خانم ها به مانتویشان اهمیت بخصوصی ندهند ! ما اینجا یک راهکار ویژه برای انتخاب مانتو مناسب به شما معرفی می کنیم . اگر قصد انتخاب مانتو اداری برای کار را دارید حتما سری به بخش مانتو رسمی مجله بزنید . در صورتی که قصدتان انتخاب یک مانتو مجلسی است حق انتخاب بیشتری دارید ! چرا که جنس و رنگ های متنوع تری می توانید سفارش دهید . استفاده از حریر یکی از راه های رایج در دوخت مانتو هاست. جدیدا با ورود مانتو های جلو باز و بلند که راحتی بیشتری در اختیار بانوان قرار میدهد ، تمایل بیشتری به سمت این مدل میرود . جالب است بدانید مدل های عربی شیک و زیادی در مدل های جلوباز خواهید یافت ! همچنین مزون های ایرانی بسیاری هستند که کارهای بسیار شیک ، چشم نواز و حتی میتوان گفت لاکچری ! تولید می کنند . اما اگر به دنبال مانتوی لاکچری هستید باید بهای آن را به مراتب بیشتر از مدل های معمولی بپردازید .


:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

برنامه ریزی کنکور

یکی دیگر از خدمات مکتبستان برنامه ریزی کنکور برای شماست. مشاورین مکتبستان برنامه روزانه کنکور را برای شما به صورت اختصاصی مشخص می کنند تا شما بدانید در هر روز چه مقدار تست کنکور بزنید، چه مقدار مطالعه کنید، از چه منابع کنکور مطالعه کنید و … . در مکتبستان همه تلاش می کنند تا شما به رویایتان برسید.

برنامه کنکور مکتبستان، برنامه ای جامع است که همه چی توش درنظر گرفته شده ، برنامه ای که دقیق واسه شخص شما ریخته میشه ، به نحوی که خیلی آسون اجراش کنین و روز به روز پیشرفت خودتون رو حس کنین. یه برنامه منطبق بر ساختار و روحیات و توانایی های شما .

برنامه ریزی کنکور کاملا به صورت شخصی برای شما انجام می شود. برای برنامه ریزی مشاورین مکتبستان با شما صحبت میکنند. همه شرایط شما را بررسی میکنند و سپس یک برنامه درازمدت برای شما تا روز کنکور ترسیم میکنند.

این برنامه به صورت هفتگی تا روز کنکور در اختیار شما قرار میگیرد. در این برنامه دقیقا مشخص شده است که شما در طول هر روز چه درس هایی رو باید بخونین؟ چقدر باید بخونین؟ از چه منابعی باید بخونین؟ چقد تست باید بزنین؟ و ….

مهمترین ویژگی این برنامه این است که کاملا به صورت اختصاصی برای شما است و منطبق بر ویژگی های شخصی شما می باشد و به راحتی می توانید آن را به اجرا در آورید.

برنامه ریزی کنکوربرنامه ریزی کنکور

افزایش تراز آزمون آزمایشی

تیم مشاورین مکتبستان به شما کمک می کنند تا بهترین آزمون آزمایشی را انتخاب کنید. همچنین به شما کمک می کنند بر حسب اینکه در کدام آزمون آزمایشی اعم از قلم چی ، گزینه دو ، گاج و یا غیره تراز خود را با نکاتی که به شما می گویند خیلی سریع افزایش دهید. اغلب دانش‌آموزان به امید درصد بیش‌تر و تراز بهتر در آزمون‌های بعدی جمعه سر جلسه‌ی آزمون حاضر می‌شوند. برای افزایش تراز روش‌ها و راه‌حل‌های ساده‌ای وجود دارد که گاهی به دلیل سادگی، به چشم نمی‌آید. مشاورین مکتبستان این نکات را به شما می گویند. همه‌ی دانش‌آموزان برای بالا بردن تراز، ساعت مطالعه را افزایش می‌دهند و در جلسه‌ی آزمون بی‌مهابا و بدون تأمل تست‌ها را جواب می‌دهند و ارزش ساعت‌ها مطالعه را در عرض چند ثانیه از بین می‌برند، مشاورین مکتبستان در جلسات مشاوره تلفنی کنکور به شما کمک می کنند این اتفاقات رخ ندهد.

 

سایت کنکور

امروزه آموزش های مجازی تاثیر بسیار زیادی در عدالت آموزشی دارند. سایت کنکور نیز یکی از ضرورت های آموزشی مجازی است و مکتبستان یکی از قدرتمندترین سایت های کنکور را با هدف گسترش عدالت آموزشی تاسیس کرده است. برای ورود به سایت کنکور مکتبستان کافی است در گوگل کلمه مکتبستان را سرچ کنید. کلیه خدمات رایگان کنکوری شامل مشاوره کنکور، برنامه ریزی کنکور، جزوه کنکور و … در سایت مکتبستان موجود است. سایت مکتبستان یکی از و خدمات رایگان آن این روزها خیلی بر سر زبان هاست.

 

انگیزشی کنکور

یکی دیگر از خدمات مکتبستان انتشار مطالب انگیزشی کنکور است. همانطور که می دانید، هر قدر هم که شما منابع عالی ای داشته باشید ولی انگیزه کافی نداشته باشید نمی توانید به موفقیت کنکور برسید. لذا مکتبستان هر روز مطالب انگیزشی کنکور زیادی را در سایت خود برای شما عزیزان منتشر می کند.

کنکور ، مشاوره کنکور و برنامه ریزی کنکور با مکتبستان

به سایت کنکور مکتبستان مراجعه کنید. مطالب رایگان مشاوره کنکور را دریافت کنید. جزوه کنکور دانلود کنید. مطالب انگیزشی کنکور را ببینید. تراز آزمون گزینه دو یا قلم چی خود را افزایش دهید. برنامه ریزی کنکور را یاد بگیرید. سال کنکور را با مکتبستان باشید. مکتبستان نوید یک آینده روشن برای شماست. شما نیز به بزرگترین جامعه کنکوری های شاد بپیوندید.



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

این ویلای معاصر که خانه ی سنگی نام دارد به عنوان پروژه ی جدید معماران جهانی بر روی یک تپه ی شنی در جنوب هلند ساخته شده است.

صاحبان این خانه خواسته بودند که یک طرح مینیمالیستی با فضای نورگیر زیاد برای آن ها طراحی شود. سقف خانه شیروانی و بلند بوده و حدود شش متر ارتفاع دارد.

یکی از بارزترین ویژگی های این ساختمان سقف آن می باشد که برخلاف سقف های دیگر که سه گوش ساخته می شود دارای فرم تندیس مانند است و مانند سنگی است که از تپه جدا شده است.

ساکنان می خواستند به راحتی طبیعت اطراف و آب را ببینند به همین دلیل پنجره های بزرگ به شکل مربع و مستطیل در سراسر ساختمان به کار رفته و باعث می شود که تابش نور خورشید به درون خانه احساس سرزندگی و شادابی را به افراد منتقل کند.

بتن، چوب، فولاد و سنگ و شیشه از جمله موادی هستند که برای ساخت خانه ی سنگی استفاده شده اند.

ویلای سنگی نامتقارن بر روی تپه ای در هلند

ویلای سنگی نامتقارن بر روی تپه ای در هلند

ویلای سنگی نامتقارن بر روی تپه ای در هلند



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

با کاربردی و کاملترین مجموعه برنامه های محاسباتی عمران، قبولی خود را در آزمون محاسبات نظام مهندسی تضمین کنید. وبسایت آموزشی و تخصصی عمران محاسب ارائه دهنده برنامه های ماشین حساب و فرمول های محاسباتی عمران ویژه آزمون محاسبات نظام مهندسی برای ماشین حسابهای ٥٨٠٠ و ٩٨٦٠ و کلاسپد و الجبرا می باشد. همچنین انجمن های عمران محاسب ارائه دهنده خدمات رایگان در زمینه آزمون های نظام مهندسی عمران از جمله زمینه اجرا، نظارت و محاسبات است که در این انجمن جزوه ها و جزوات کاربردی جهت آمادگی آزمون محاسبات نظام مهندسی عمران و منابع و کتاب های آزمون محاسبات نظام مهندسی رشته عمران ارائه گردیده است.

http://www.civilcalculator.ir/wp-content/uploads/image/help.jpg


چرا باید این برنامه ها را برای ماشین حساب خود جهت آزمون محاسبات نظام مهندسی تهیه کنید؟

الف- پاسخگویی به ١٤ الی ١٨ سوال دشوار و وقت گیر آزمون محاسبات با کمک این برنامه ها.

ب- صرفه جویی حدود ٢ ساعته در زمان و امکان صرف وقت بیشتر برای سوالات آسانتر و موفقیت قطعی.

پ- استفاده بسیار آسان و سهولت کاربری با پرسش پارامترها توسط برنامه و وارد کردن عدد توسط کاربر.

ج- امکان استفاده همیشگی از برنامه ها جهت طراحی و آنالیز و نیز کنترل طراحی برای محاسبات حرفه ای.

د- وجود طیف وسیعی از برنامه ها بر طبق آیین نامه های جدید جهت پاسخگویی به تمام نیازهای محاسباتی.

ه- بسیار موثرتر از کلاسهای چند میلیونی بطوریکه تقریبا همه مشتریان ما در آزمونهای ادوار اخیر قبول شده اند.

ی- روند هوشمند و کاربردی برنامه ها به طوری که انواع مسائل در حالات مختلف به آسانی قابل حل می باشند.

این برنامه ها (به عنوان یک بسته کامل و بی نقص نرم افزاری) حاصل چند سال تلاش بی وقفه ماست. به طور کلی با کمک این برنامه ها حدود ٣٠ درصد نمره آزمون خود را بهبود می دهید. افرادی که قبلا نمره ای در حدود ٢٥ درصد در آزمون کسب کرده اند براحتی می توانند با این برنامه های کمک آموزشی قبولی خود را تضمین کنند. این برنامه ها همچنین با توجه به جنبه کمک آموزشی و پاسخ مرحله ای آن، پایه درسی شما را به طور شگفت انگیزی تقویت می کند. قابل ذکر است تمام پارامترهای برنامه ها مطابق با ویرایشهای جدید مباحث مقررات ملی می باشند.

http://www.civilcalculator.ir/wp-content/uploads/image/office.jpg


عمران محاسب برگزار کننده کلاس های آمادگی آزمون محاسبات نظام مهندسی و دوره آنلاین آمادگی آزمون محاسبات و آزمونهای آزمایشی است. در انجمن های عمران محاسب مطالب مفیدی از جمله حل نمونه سوالات و پاسخ تشریحی و معرفی منابع و کتاب های مفید جهت آزمونهای نظارت و محاسبات و اجرای نظام مهندسی درج گردیده است. خدمات، مطالب و ترفندهای ارائه شده در این وبسایت موفقیت شما را در آزمونهای نظام مهندسی تضمین می کند. همچنین معرفی انواع کتاب های مرجع و مشاوره، مطالعه کاربردی و آموزش و رفع اشکال در زمینه های مختلف از خدمات رایگان این انجمن می باشد.

مزایای خرید برنامه های عمران محاسب

تعداد ١٤ سوال آزمون آبان ٩٣ و ١٤ سوال آزمون مرداد ٩٤ و ١٧ سوال آزمون بهمن ٩٤ با این برنامه ها قابل پاسخگویی بود - آزمون شهریور ٩٥: ١٦ سوال

عمران محاسب دارای نماد اعتماد الكترونیكی از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد

امکان تست برنامه ها قبل از خرید و پرداخت + یک هفته مهلت تست واقعی بعد از پرداخت در نظر گرفته شده است

امکان پرداخت هزینه برنامه ها با درگاه اینترنتی بانک ملت (معتبرترین درگاه بانکی کشور) فراهم گردیده است

به اذعان سایر خریداران، ارزش و کیفیت واقعی برنامه ها حداقل ٥ برابر مقدار قیمت گذاری شده می باشد

پشتیبانی و کمک های آموزشی همیشگی از طریق ایمیل با کمترین زمان پاسخگویی به سوالات شما

نسخه فعلی برنامه ها نسخه نهایی می باشد (بر اساس ویرایش ٩٢ مباحث و ویرایش چهارم استاندارد ٢٨٠٠ و آخرین اصلاحیه های آنها) هرچند استفاده از برنامه ها بسیار آسان می باشد ولی جهت تسلط بیشتر و تقویت پایه درسی توصیه می گردد با فاصله یک ماه قبل از آزمون، برنامه ها تهیه شود تا سرعت و تسلط لازم در تست زنی به آسانی حاصل گردد ضمنا قابل ذکر است که عملکرد و امکانات برنامه ها برای انواع مدل های ماشین حسابهای کاسیو کاملا یکسان است. همچنین در صورت تغییر آیین نامه ها در آینده، برنامه ها مطابق با تغییرات جدید به روز خواهند شد هرچند با توجه به اینکه آیین نامه ها جدیدا به روز رسانی شده اند حداقل تا پایان سال ٩٦ تغییری نخواهند داشت.

 



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

قالیشویی خوب در تهران

آیا در این چند سال گذشته فرش های خود را به قالیشویی های مختلف سپرده اید .

قالیشویی در تهران را باید از دید مشتری ها سنجید با توجه به وجود سیستم نظر سنجی و احترام به حقوق مشتریان مدیریت شرکت قالیشویی پاک مهر با افتخار اعلام میکند که یک خدمات طلایی  و رضایت سنجی از مشتریان پس از اتمام کار همیشه باعث پیشرفت  مجموعه و حس ایجاد رضایت در مشتریان میگردد .

قالیشویی های غرب تهران :

حضور بسیار زیاد نمایندگی های قالیشویی پاک مهر در غرب تهران و اعزام سریع پرسنل در محل مشتری و نظارت مستقیم تیم مدیریتی قالیشویی پاک مهر بر دفتر نمایندگی قالیشویی در غرب تهران پاک مهر باعث شده تا قالیشویی خوب در غرب تهران را شما با پاک مهر تجربه کنید

قالیشویی خوب در شمال تهران :

شمال تهران با توجه به موقعیت که دارد تیم مدیریتی  قالیشویی پاک مهر را بر آن داشت تا با راه اندازی چندین شعبه در شمال تهران و نظارت مستقیم تیم مدیریتی پاک مهر قالیشویی خوب در شمال  تهران را تیم ما تجربه کنید برای ایجاد حس یک قالیشویی خوب در شمال تهران با نمایندگی های قالیشویی در شمال تهران ما در ارتباط باشید

بهترین قالیشویی شرق تهران :

شرق تهران نیز همانند شمال جنوب و غرب تهران نیز از مناطق پوشش داده شده توسط نمایندگی های قالیشویی پاک مهر میباشد و تیم مدیریتی پاک مهر با نظارت مستقیم بر تمامی این شعبات و رضایت سنجی مشتریان توانسته به قالیشویی خوب در شرق تهران از دید تمامی مشتریان پاک مهر تبدیل شود

قالیشویی خوب در جنوب تهران :

جنوب تهران با توجه به وسعت بسیار زیاد آن یکی از مناطق استراتژی قالیشویی پاک مهر میباشد شاید میتوان گفت اخرین مناطق از تهران که قالی های خود را دیگر به صورت سنتی شستشو نمیکنند همین جننوب تهران باشد به همین دلیل تیم پاک مهر با تعداد شعبات خود در جنوب تهران سعی کرده با نظارت مستقیم تیم مدیریتی بر این شعبات به  قالیشویی خوب درجنوب تهران از دید همشهریان عزیز در جنوب تهران تبدیل شود

قیمت قالیشویی:
بیشتر مردم پس از تماس با شرکت پاک مهر از عدم اطمینان از قالیشویی های دیگر در شهر تهران سخن میگویند ولی ما به مشتریان عزیز اعلام میکنیم اگر به دنبال یک قالیشویی خوب در تهران هستید با ما در تماس باشید و فقط یک بار فرش های خود را به قالیشویی پاک مهر بسپارید .

گروه پاک بهترین قالیشویی تهران طبق نظر سنجی شما مشتریان عزیز میباشدکه تمام تلاش خود را در جهت تبدیل شدن به یک قالیشویی خوب در تهران انجام داده است .

دفاتر خدمات قالیشویی خوب در تهران : بهترین قالیشویی غرب تهران | قالیشویی در شرق تهران | قالیشویی در شمال تهران | قالیشویی در جنوب تهران |

منبع: قالیشویی پاک مهر
http://pak-mehr.ir

 



:: بازدید از این مطلب : 892
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

vikings-2016-cast

زیرنویس فارسی سریال Vikings فصل پنجم

سریال کره ای گوبلین با لینک مستقیم رایگان

دانلود سریال کره ای Goblin با زیرنویس فارسی

سریال کره ای گوبلین با کیفیت عالی

 

 

 

در اواخر فصل چهارم سریال وایکینگ ها و بعد از شکست رگنار از کشور فرانسه و برادرش رولو رگنار که به دارو هاش معتاد شده بود به جنگل و کوه میره و بعد از چند سال که دیگه هیچکی انتظار برگشت رکنار لاثبروک بزرگ رو نمیکشه و پسرهاش دارن پشت سرش حرف میزنن و تقریبا کنترل قبیله بدست بیورن و بقیه افتاده و بیورن داره با فلوکی در مورد ساخت کشتی های قوی برای فتح نقاط دوردست کمک میگیره به یکباره رگنار که بدنش ریکاوری شده سرحال به دهکده برمیگرده تقریبا کل دهکده مبهوت هستن رگنار که میدونه از برگشتش به خوبی استقبال نمیشه شروع به داد زدن میکنه و به نظر میاد تنها کسی که از برگشت رگنار خوشحاله پسرش ایوار هست رگنار در اواخر فصل چهارم وایکینگ ها سریال رو با جمله کی میخواد پادشاه بشه تموم کرده حالا با شروع فصل پنجم سریال Vikings باید منتظر زیرنویس فارسی سریال Vikings از سابتایتل دی ال باشید و باید دید در فصل پنجم سریال وایکینگ چی بر سر رگنار و دهکدش میاد ایا اونو قبول میکنن ایا کسی موفق بر پیروزی بر رگنار میشه ایا اصلا کسی اونو به چلنج میکشه باید دید

زیرنویس فارسی سریال Teen wolf

زیرنویس فارسی سریال Teen wolf فصل ششم

در مورد یه گوبلینه که وقتی کسی میمیره در اون دنیا راهنماییشون میکنه اون با یه فرشته مرگ هم زندگی میکنه که اون فراموشی گرفته در این بین شین که گوبلینه دیگه از این زندگی جاودانه سیر شده و صبرش لبریز شده و دیگه حوصله نداره و میخواد که فاانی بشه و بمیره برای همین تمام تلاشش رو میکنه که راهی پیدا کنه که این زندگی ابدیش رو از بین ببره البته خدا میدونه چرا مگه زندگی ابدی بده ها من که نمیدونم اما دیگه ابدیت رو نمیخواد

 



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

کسب درآمد از اینترنت در واقع مقعوله ایی از ساده تا پیچیده بوده و نیاز به تلاش از سمت ایده پرداز و شروع کننده کار خواهد داشت تا به ثمره ی مثبتی برسد، ازین رو کسب درآمد با کمک سایت ثروت تو میتواند برای کلیه کاربران از مبتدی تا حرفه ایی بسیار آسان باشد زیاد ما ادعای پولدار شدن هیچ کاربری را نداشته بلکه شما با بررسی سایت متوجه خواهید شد درآمدی ماهانه بین ١٠٠.٠٠٠ تومان تا ١٠.٠٠٠.٠٠٠ تومان بعد از تکمیل شدن گروه ها امری طبیعی میباشد! نحوه ی کار سایت بسیار سهل بوده و کلیه افراد میتوانند با خرید بسته های اول تا چهارم و شرکت در گروه های آنها بدون هیچ دغدغه ایی از بعد از تکمیل شدن ظرفیت گروه در قرعه کشی های ماهانه شرکت کنند! جالب آنکه قرعه کشی های ماهانه با الگوریتیمی طراحی شده اند که به هیچ عنوان هیچ یک از کاربران بازنده نبوده و همه ی افراد برنده خواهند بود!! بدین شکل که قرعه کشی آنقدر تکرا میشود تا همه ی کاربران برنده شوند! به نحوی میشود عنوان کرد که ثروت تو شما را استخدام کرده و با پول شما اقدام به ثروتمند شدن خود شما خواهد کرد!!! ساده، سریع، امن و بسیار راحت!
همچنین برای سهولت هرچه بیشتر و رفاه کلیه کاربران اقدام به دریافت نماد اعتماد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین گواهی تضمین ١٠٠% سود و درآمد برای کلیه کارران فراهم گردیده است.



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

 بک‌ لینک چیست؟

    هرگاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه‌ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک بک‌ لینک می‌گویند.

    به گزارش ایلنا، بک لینک چه خاصیت‌هایی دارد؟

    بک‌ لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می‌شود. آیا بک‌لینک ضررهایی هم دارد؟ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می‌شود. قبل از استفاده از بک لینک باید از بهینه‌سازی سایت خود اطمینان داشته باشید. استانداردهای ثبت بک لینک گوگل چیست؟ در سایت‌های مرتبط بک لینک ثبت شود. به‌جای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود.(مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه‌های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینک‌هاست (شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و ..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود استفاده کنید.

    لینک‌سازی یعنی ساخت لینک هایی که به سایت شما اشاره دارند. سایت شما به لینک سازی نیاز دارد. بدون لینک سازی هر چه در محتوا و ساختار سایت خود از نظر سئو انجام داده‌اید، بی‌فایده خواهد بود(به جز موارد کم یا بی‌رقابت).

    وقتی لینک شما در سایت‌های تالار گفتگو (forum) قرار می‌گیرد، وقتی لینک شما در وبلاگی در قسمت پیوندها قرار می‌گیرد، وقتی برای سایت خود تبلیغ بنری می‌کنید(لینک بنر)، وقتی لینک شما در کامنتی ثبت می‌شود، زمانی که سایتی شما را در قسمت مورد علاقه خود به عنوان لینک مفید قرار می‌دهد و یا در موضوع خاصی به صفحه‌ای از سایت شما ارجاع می‌دهد، وقتی لینک شما در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود، همه اینها لینک‌ سازی محسوب می‌شود. هر لینکی در سطح اینترنت که به سایت شما اشاره داشته باشد بک لینک نامیده می‌شود. حال، وقتی لینک‌سازی را خودتان انجام دهید، معنی آن کامل می‌شود زیرا در حالت عادی بسیار دشوار است که شما را به صورت طبیعی لینک کنند. لذا خود شما برای خرید بک لینک دست به کار می‌شوید.

    لازم به ذکر است گوگل هیچ وقت توصیه نکرده شما Link Building انجام دهید.

    گوگل توصیه کرده با ارئه خدمات و مطالب مفید و دست اول، لینک جمع کنید. یعنی دیگران خود به خود شما را به خاطر کیفیت خدمات و محتوایتان لینک کنند. از طرفی منابع غیر رسمی و گاها مدیر بخش اسپم گوگل(مت کاتز) ، لینک بیلدینگ را نفی نکرده و بر تأثیرگذار بودن و مهم بودن آن اشاره کرده است. با تغییرات گوگل و تغییر راهنمایی‌های گوگل در بخش راهنمای مدیران وب سایت‌ها google webmaster guideline، باورهای غلط و رایجی بوجود آمد و دلیل آن این بود که گوگل صراحتا مواردی را نوشته بود که شاید در نگاه اول و با نگاه بی دقت، نشان از بد بودن بک لینک بود. برای مطالعه این قوانین به مقاله بایدها و نبایدهای لینک‌سازی مراجعه کنید.

    شاید گوگل حق داشته باشد که این‌گونه بنویسید زیرا کافیست گوگل بنویسد بک‌لینک خوب است!

    آن‌وقت در یک روز، کل وب دنیا پر از لینک اسپم می‌شود! (هم‌اکنون هم شده است!) اما باورهای غلط چه باورهایی است: بک‌لینک کلا بد است و سایت شما نباید بک لینک دریافت کند وگرنه رتبه شما آسیب می‌بیند. بک لینک زیاد بد است.بک لینک باید کم باشد (کم و زیاد خود تعریف دارد!) سایت x با بک لینک بالا آمده.پس به زودی افت می کند! با بک لینک خیلی راحت می‌توان سایت را به صدر نتایج گوگل آورد! بک لینک فالو خوب است و بک لینک نوفالو به هیچ دردی نمی‌خورد. بک لینک نوفالو خوب است و بک لینک فالو خطرناک است! بک لینک دیگر اثری در رتبه سایت ندارد. فقط با بک‌لینک سایت بالا می‌آید! گوگل در راهنمای خود اعلام کرده به‌جای لینک‌سازی، محتوای مناسب تولید کنید تا دیگران خودشان شما را لینک کنند اما واقعیت

    این است که لزوما با محتوای خوب، دیگران خود به خود شما را لینک نمی کنند! درباره این موضوع به طور مفصل در مقاله های نخریدن بک لینک، باید ها و نباید های لینک سازی ، به آن پرداختیم رپورتاژ آگهی در حقیقت همان (Advertorial) است و مطالبی که در این بخش قرار می‌گیرند علی‌ رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند اما در واقع باسفارش قبلی و با هدف تبلیغ برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شده‌اند. در فضای اینترنتی در برخی وب‌ سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوه‌ای برای تبلیغات استفاده می‌شود. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های برندسازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند.

    منبع : بک لینک شاپ



:: برچسب‌ها: بک لینک شاپ , بک لینک , رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
آموزش پارک دوبل، آزمون شهری، نمونه سوال آیین نامه
آموزش پارک دوبل، آزمون شهری، نمونه سوال آیین نامه
برای اولین بار آموزش به صورت انیمیشن های سه بعدی تلفیقی با تصاویر واقعی آموزش روش های صحیح پارک کردن خودرو، آموزش پارک دوبل به همراه تمامی نمونه سوالات آیین نامه در سایت DRIVI گردآوری شده تا به شما کمک کند در آزمون گواهینامه موفق شوید.
سوالات آیین نامه شامل سوالات فنی، سوالات امداد و نجات،سوالات آلودگی هوا، سوالات محیط زیست، سوالات تابلو ها و نکات آنها، سوالات کمک های اولیه،سوالات اخلاق رانندگی و سوالات مربوط به آزمون شهری است.
شما می توانید به صورت رایگان در آزمون ها شرکت کنید و همچنین مطالب مختلف در زمینه آزمون شهری را بخوانید. توجه داشته باشید که نمونه سوال آیین نامه موجود در سایت نمونه سوالات اصلی آزمون بوده و به هیچ وجه شبیه به سوالاتی که سودجویان به صورت کپی پیست از سوالات سال های گذشته به اسم سوالات جدید به فروش می رسانند نمی باشد.
همچنین فیلم های آموزش نحوه پارک کردن خودرو و همچنین رانندگی صحیح و کنترل فرمان نیر دز سایت فرار گرفته تا به شما کمک کند در آزمون شهری نیز موفق شوید.

 

 
شما همچنین می توانید فایل راهنمای آزمون آیین نامه را به دلخواه دانلود نمایید. 
سایت drivi به صورت کاملا واکنشگرا طراحی شده و شما می توانید با هر وسیله ای که به اینترنت متصل می شود از امکانات سایت استفاده کنید ولی بارم همب ر آن دسته از کاربران که ممکن است نیاز به اپلیکیشن اندروید داشته باشند اپلیکیشن نمونه سوال آیین نامه نیز آماده شده و در نسخه اندروید در اختیار کاربران قرار میگیرد. این اپلیکیشن به صورت پیشفرض بیش از ٣٥ آزمون که در بر گیرنده تمامی سوالات آزمون است را در بر دارد.
دقت کنید که برای قبولی در آزمون اصلی حتما باید حداقل ١٥ آزمون اول را انجام دهید.
دانلود نمونه سوالات آیین نامه، نمونه سوالات آیین نامه رانندگی، دانلود سوالات آیین نامه رانندگی، سوالات آیین نامه رانندگی، سوالات فنی آیین نامه، دانلود سوالات فنی آیین نامه. آزمون های آیین نامه، آزمون آنلاین آیین نامه رایگان، نمونه سوالات آیین نامه جدید، سوالات آیین نامه ویرایش جدید.
نمونه سوالات آیین نامه ۹۵، سوالات آیین نامه ویرایش جدید، دانلود رایگان سوالات آیین نامه، آزمون آنلاین آیین نامه رایگان، نمونه سوالات فنی ویرایش جدید، سوالات اخلاق رانندگی، سوالات آلودگی آیین نامه، آموزش حق تقدم، آموزش آزمون شهری.
 آموزش پارک دوبل، آموزش قبولی در آیین نامه، تمام نمونه سوالات آیین نامه، دانلود همه نمونه سوالات آیین نامه، تلگرام آیین نامه، سوال و جواب آیین نامه، دانلود سوال و جواب آیین نامه، نمونه سوال آیین نامه جدید وسوالات آیین نامه ٩٦، سوالات جدید آیین نامه ٩٧، سوالات جدید آیین نامه ٩٦ ، سوالات جدید آیین نامه ٩٦ …


:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود سریال کره ای افسانه دریای آبی با لینک مستقیم

دانلود سریال کره ای افسانه دریای آبی The Legend of The Blue Sea

سریال کره ای افسانه دریای آبی با زیرنویس فارسی

دوستان این سریال با ۴ کیفیت ۴۸۰p – ٥٤٠p – ٧٢٠p – Full HD قرار میگیره

با لینک مستقیم و بدون هیچ دردسری بصورت کاملا رایگان

lgend-of-the-blue-sea

 

عنوان :دانلود سریال کره ای افسانه دریای آبی با لینک مستقیم, افسانه دریای آبی ، The Legend of The Blue Sea ، Puleun Badaui Jeonseol
ژانر : رمانتیک ، فانتزی
کارگردان: Jin Hyeok
نویسنده: Park Ji-Eun
تعداد قسمت : ۲۰
شبکه پخش: SBS

تاریخ پخش:  ۲۶ آبان /   Nov ١٦, ٢٠١٦

روز های پخش: چهارشنبه و پنج شنبه

جایگزین سریال Jealousy Incarnate

ترتیب سریال های قبل این : Entertainer > Wanted < Jealousy Incarnate < The Legend of The Blue Sea

Lee Min-Ho
Gianna Jun

دانلود سریال کره ای افسانه دریای آبی با لینک مستقیم

سریال کره ای افسانه دریای ابی برگرفته از داستان های 

چوسون قدیمه که توی این داستان زیرنویس فارسی سریال Supernatural فصل دوازدهم یک روز یه ماهیگیر به دریا میره و با خوش شانسی یه پری دریایی در تورش گرفتار میشه البته سریال کره ای Legend of The Blue Sea علاوه بر اهمیت داستانش و پر طرفدار بودن بازیگران این سریال نقطه عطف سریال افسانه دریای آبی اینجاست که این سریال اخرین کار بازیگر معروف کره ای لی مین هوو میباشد قبل از اینکه برای دو سال از عرضه بازیگری به دلیل خدمت سربازی دور باشه پس شاید این هم یکی از دلایلی باشه که طرفداران سریال ۲۰۱۶ لی مین هوو خیلی پر سرو صدا بود از عکس لی مین هوو در سریال افسانه دریای آبی گرفته تا زیرنویس فارسی سریال کره ای افسانه دریای آبی در این مطلب قرار خواهد گرفت

البته باید در نظر داشت که بازگیر مکمل لی مین هوو در سریال The Legend of The Blue Sea هم بازیگر محبوب و سرشناسی است که مدتی از این عرصه دور بود و میشه سریالی که لی مین هو ۲۰۱۶ در اون بازی میکنه رو به عنوان استارت دوباره ای برای او دید دوستان زیرنویس فارسی سریال The Vampire Diaries فصل هشتم اول از همه تیزرهای سریال افسانه دریای آبی رو تقدیمتون میکنیم امیدوارم لذت ببرید

دانلود سریال کره ای افسانه دریای آبی با لینک مستقیم با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود تیزر اول سریال افسانه دریای آبی

تیزر دوم سریال کره ای افسانه دریای آبی



:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

تعریف لابیاپلاستی (جراحی  کوچک کردن لبهای تناسلی )
کوچک کردن لبهای تناسلی به روش جراحی ، را لابیاپلاستی می گویند. بسته به هر فرد، نوع عمل لابیاپلاستی  می تواند کمی متفاوت باشد.
 
چه کسانی باید عمل جراحی لابیاپلاستی انجام دهند ؟
 
 انواع لبهای آلت تناسلی، حتی بزرگ و تیره ، به لحاظ پزشکی و علمی  ،انواع "طبیعی " هستند.بلکه این تصمیم کاملا بر عهده شما  و همسرتان است . ما در این مقاله ، فقط اطلاعاتی راجع به این عمل ، برای آنهایی که تصمیم گرفته اند ، قرار داده ایم.
 
✨دلایل انجام انجام عمل لابیاپلاستی
١. داشتن ظاهر زیباتر در ناحیه تناسلی
٢.اصلاحی عدم تقارن لب های واژن  (که یک مساله شایع و طبیعی می باشد)
٣.درد لبهای تناسلی بدلیل سایش به لباس زیر و دوچرخه سواری و ...
٤.کاهش یافتن تحریک کلیتوریس ، بدلیل وجود حجم زیادی چین پوستی روی آن
٥. دلایلی بهداشتی عمل لابیاپلاستی
 
✨دانستنی های جراحی لابیاپلاستی
لابیاپلاستی یک جراحی سرپایی است. یعنی نیاز به بستری شدن شبانه ندارد.

تحریکات مزمن لابیا در خانم هایی که لباس های بسیار تنگ می شود  و و همچنین گاهی اوقات این مشکل به دنبال مقاربت یا فعالیت فیزیکی زیاد ایجاد میگردد .

جراحی لابیاپلاستی می تواند باعث بهبود ظاهر لپ های کوچک گشته و اعتماد به نفس خانم ها را افزایش شود .

خانم های که دارای لپ های تحریک پذیر هستند بعد از جراحی بهبود می یابند .


لینک مطلب

لابیاپلاستی | عمل لابیاپلاستی | جراحی لابیاپلاستی



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

تمام کاربرانی که از دیوایس های اپل نظیر آیفون و آیپد استفاده می کنند، برای انجام امور مربوطه مانند دانلود برنامه از AppStore، فعال سازی iCloud، بهره مندی از پشتیبانی اپل، خرید برنامه از فروشگاه اپل و ... به اپل آیدی نیاز دارند.

​با توجه به تحریم اعمال شده از سوی شرکت اپل، ساخت اپل آیدی برای کاربران ایرانی ممکن نیست.​

ما در اپل شاپ ٢٤ با بهره گیری از تخصص خود و استفاده از اطلاعات معتبر، ساخت اپل آیدی با مشخصات آمریکایی برای کاربران فراهم نموده ایم تا با خرید اپل آیدی به راحتی و بدون دغدغه از امکانات دستگاه اپل خود استفاده کنند.

خرید اپل ایدی در اپل شاپ ٢٤ بسیار ساده بوده و تحویل به صورت فوری، سیستمی و خودکار و بلافاصله پس از پرداخت انجام می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

اگر به فکر راه اندازی سایت فروشگاهی و یا طراحی فروشگاه اینترنتی هستید و قصد فروش محصولات خود را در بستر اینترنت دارید حتما با قیمت های متفاوت طراح ها ، شرکت ها و فروشگاه سازهای آنلاین رو به رو شده اید که گاه این قیمت ها خیلی بالا و گاهی خیلی پایین هستند.این تفاوت قیمت ممکن است شما را خیلی سر در گم کرده باشد و باعث شده این سوال را از خود بپرسید که واقعا این اختلاف قیمت های زیاد به چه دلیل هست و واقعا کدام یک از پکیج های طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب شما هست.در این مطلب ما ابتدا دلیل این تفاوت قیمت ها را برای شما آشکار خواهیم کرد و سپس پکیج طراحی فروشگاه اینترنتی وبلیان رو معرفی و به بررسی امکانات و قابلیت های این بسته خواهیم پرداخت و در آخر نیز قیمت را به صورت واضح و بریده طبق قوانین صنف طراحان سایت اعلام خواهد شد و این قیمت برای همه مشتری ها یکسان است.
برای مشاهده ادامه مطلب به سایت وبلیان و صفحه طراحی فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

معرفی سایت جی گشت
سایت جی گشت  با آدرس اینترنتی www.g-gasht.com در زمینه اطلاعات گردشگری در سراسر دنیا فعالیت خود را در سال 1394 آغاز کرده است .
این سایت در زمینه های مختلف گردشگری اطلاعات بروز و مناسب را در اختیار کاربران اینترنت ایران قرار می دهد که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد .
انجمن گفتگوی جدید   ,   انجمن گفتگوی جدید, انجمن گفتگوی جدید
مهمترین بخش وبسایت که شاید بین وبسایت های گردشگری و توریستی مشابه نوین و کاملا بدیع باشد گرداوری نظرات مسافران درباره سفر به کشور های مختلف میباشد که در تالار گفتگوی جی گشت بصورت کاملا مجتمع گرداوری شده باشد .
برای مشاهده ی تالار گفتگوهای سایت جی گشت

آشنای با جاذبه های گردشگری ایران
کشور عزیزمان ایران کشوری در جنوب غربی آسیا در منطقهٔ خاورمیانه با ۱٬۶۴۸٬۱۹۵ کیلومترمربع وسعت و بر پایهٔ آخرین آمار سرشماری سازمان ثبت احوال کشور در سال 1390 جمعیت ایران با احتساب مهاجرت ها بیش از 75 میلیون نفر است و پایتخت، بزرگ‌ترین شهر و مرکز فرهنگی، صنعتی و سیاسی این کشور تهران است.
پیشینهٔ آن را در اسطوره‌های کهن ‏ایرانی به آغاز تاریخ می‌رسانند ولی آغاز تاریخ سیاسی آن از آغاز شاهنشاهی مادها است.‏ ایران در شرق با افغانستان و پاکستان؛ در شمال شرقی با ترکمنستان، در بخش میانی شمال با دریای خزر، در شمال غربی با ‏جمهوری آذربایجان و ارمنستان؛ در غرب با ترکیه و عراق؛ و در جنوب با آبهای خلیج فارس و دریای عمان همسایه‌ است.‏‎
بیش از نیمی از ایران ‏کویری و نیمه کویری است. حدود یک سوم ایران نیز کوهستانی است و بخش کوچکی از ایران، شامل جلگهٔ جنوب دریای خزر و جلگهٔ ‏خوزستان نیز از جلگه‌های حاصلخیز تشکیل شده ‌است.‏ در سال ۱۳۱۶ ه. خ. ایران را به ده استان و در سال ۱۳۸۳ به سی استان تقسیم کرده‌اند.‏ استان‌های ایران عبارت از:‏ آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان ‏رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و ‏بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد می باشند.
ایران امروزه از قومیت‌های زیادی از جمله: مازندرانی، گیلک، لر، آذری، کرد، بلوچ، ترکمن، عرب و تالشی تشکیل شده ‌است. در ایران ‏در حدود ۲۰ زبان و ۱۱۰ گویش زبانی رواج دارد و بزرگ‌ترین گروه های زبانی ایران را به ترتیب فارسی، ترکی آذربایجانی، کردی، گیلکی ‏و مازندرانی، بلوچی، تالشی و لری، عربی، ترکمنی، ارمنی، آشوری و غیره تشکیل می‌دهند. زبان رسمی ایرانیان فارسی است.
اما از تمام گفتنی های ایران که در این مختصر نمی گنجد بگذریم، زیبایی های کشور عزیزمان ایران بر هیچ کسی پوشیده نیست. ایران از لحاظ آب و هوایی یکی از منحصر به فردترین کشورهاست. اختلاف دمای هوا در زمستان میان گرمترین و سردترین نقطه گاهی به بیش از ۵۰ درجه سانتی گراد می‌رسد. با وجود این شرایط در هر گوشه ای از ایران مناطق زیبایی وجود دارد که هر کدام در نوع خود دیدنی و قابل توصیف است. در این ایمیل تصاویر گوشه ای از زیبایی ها و جاذبه های ایران را برای شما دوستان پرشین استار در نظر گرفته ایم که امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید
گردشگری بر اساس استانها:  استان تهران استان اصفهان  استان فارس   استان خراسان   استان گیلان استان آذربایجان غربی ...

کسب درآمد از وبسایت مجموعه جی گشت:
با رروزی 2 ساعت در وبسایت مجموعه جی گشت صاحب ماهانه 350000 تومان درآمد شوید
فقط با روزی 2 ساعت کار
توضیحات بیشتر در وبسایت g-gasht

 



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
طراحی سایت

تجربه‌ی ما در طراحی سایت، بهینه سازی سایت و میزبانی وب شرکت‌های مطرح و اشخاص در داخل و خارج از ایران اطمینانی است برای شما که پایدارافزار را به عنوان مشاور و پیمانکار خود در راه اندازی سایت و دیگر خدمات وب انتخاب کنید. استفاده از تکنولوژی های روز در طراحی و بهینه سازی و دارا بودن سرور اختصاصی، پشتیبانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشتریان خود از مزایای این شرکت نسبت به سایر شرکت هاست. بیایید همین حالا فرآیند جذاب طراحی وبسایت را در زیرگروه طراحی و گرافیک پایدار افزار شروع و تجربه کنیم. 



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود Instagram  نرم افزار اینستاگرام اندروید + او جی اینستاگرام پلاس از سایت apkfa.ir

دانلود Instagram  نرم افزار اینستاگرام اندروید + او جی اینستاگرام پلاس



Instagram نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید ! با دانلود اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌ های دهه 50 کنید! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.



توجه داشته باشید که نسخه های اوجی اینستا و اینستاگرام پلاس دارای ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه معمولی و اصلی است. این نسخه در کنار نسخه اصلی نصب می شود و در واقع شما می توانید دو حساب را با یک دستگاه مدیریت کنید! از ویزگی هایی که در نسخه اینستاگرام پلاس این مسنجر گنجانده شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد :
* شروع خودکار پخش ویدئوها با صدا

* اشتراک گذاری اسان و مستقیم URL ها

http://apkfa.ir/instagram-android


http://apkfa.ir/oginstagram-plus-android

   



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

طراحی لوگو در لوگونگار

طراحی لوگو و طراحی آرم

بین لوگو و آرم تفاوت زیادی وجود دارد  و تنها وجه مشترکشان اینست که هر دو نشانه گر و بیان کننده  منحصر به فرد از شرکت، موسسه، سازمان و یا … است.

لوگو یک عنوان به اشکال و صورتهای مختلف گرافیکی است که طراحی این اشکال بستگی به سلیقه و خلاقیت طراحان گرافیک دارد.

یک آرم و یک لوگوی حرفه ای به معنای واقعی می تواند شما را متمایز جلوه بدهد

طراحی لوگو بدین شکل می باشد که ابتدا روی مجموعه شما ، محصول و خدمات آن و نهایتا بازار هدف شما می اندیشیم . سپس طبق آنچه بین شما و مخاطبین شما ارتباط برقرار می کند اقدام به طراحی لوگو تحت برنامه های تخصصی طراحی لوگو نموده و نتیجه را طی حداقل سه نمونه اولیه برای انتخاب نمونه برتر به شما ارائه خواهیم داد .

logonegar-experiences

مشخصات یک لوگوی خوب :

  • لوگو باید به سرعت قابل تشخیص باشد
  • لوگو باید در حالت سیاه و سفید و تک رنگ نیز خوب دیده شود
  • لوگو باید خلاقانه و متمایز باشد ( مشخصه بارز هر لوگو تمایز و عدم شباهت آن به لوگویی دیگر است )
  • لوگو وقتی چرخانده یا برعکس می شود باید قابل تشخیص باشد
  • لوگو بهتر است با کمتر از چهار رنگ طراحی شود
  • لوگو باید به گونه ای اجرا شود که توسط افرادی با سواد گرافیکی پایین نیزقابل درک و یا به یاد ماندنی باشد
  • لوگو باید در حالت تغییر اندازه نیز بخوبی قابل تشخیص باشد
  • لوگو باید ساختاری منسجم و معین داشته باشد
  • لوگو باید با مکان های مختلف و فرهنگ های گوناگون سازگار باشد
  • لوگو بهتر است برای فعالیت های جدی تر از خطوط صاف و برای امور کمتر جدی از خطوط نرمتر استفاده کند

مراحل طراحی لوگو در لوگونگار، با تاکید بر طراحی آرم و لوگو طبق ایده پردازی های آگاهانه و نوآورانه ، کلیه طرح های خود را با پشتوانه ای عقلانی و استوار بر زمینه سنجی های کارآمد  به سفارش دهندگان محترم ارائه می نماید که ویژگی اصلی آنها ( آنالیز موضوعات و شرایط مرتبط با مجموعه و زمینه فعالیت مجموعه شما ، در جهت طراحی فرم و پیامی موثر برای لوگو ) میباشد.

شرکت برندینگ طرح آفرینان . سهامی خاص . ثبت ۹۴۱۱

نماینده رسمی و انحصاری گروه تبلیغاتی یونیورس امریکا در ایران

دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ در مدیریت کیفیت

اولین مرکز رسمی – تخصصی طراحی لوگو در خاورمیانه

دارای کارنامه درخشان فعالیت در سطوح داخلی و بین المللی ( امریکا – روسیه – برزیل – چین – بلژیک – مالزی – ترکیه و … )

بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت ، انحصارا در زمینه طراحی لوگو

کانون آگهی و تبلیغات آوا

با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

خرید گیفت کارت با گیفتی یکی از کاملترین و معتبرترین فروشگاه های گیفت کارت در ایران  است و همچنین تنها فروشگاه گیفت کارت دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره می باشد.
 این فروشگاه از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار است که در صورت وجود هرگونه سوال میتوانید با پشتیبانی فروشگاه ارتباط برقرار کنید.
یکی دیگر از ویژگی های این فروشگاه قیمت مناسب و تحویل آنی اسکن کارت است که باعث شده یکی از محبوب ترین فروشگاههای گیفت کارت در ایران شناخته شود.
گیفت کارت
از دیگرقابلیت های ویژه این وب سایت میتوان به تغییر سطح قیمت کارت ها بر اساس مقدار خرید هرکاربرنام برد.
گیفت کارت های ارائه شده در این فروشگاه به شرح زیر است:

خرید گیفت کارت آیتونز
خرید گیفت کارت گوگل پلی
خرید گیفت کارت اسپاتیفای
خرید گیفت کارت استیم
خرید گیفت کارت پلی استیشن
خرید گیفت کارت ایکس باکس
خرید گیفت کارت آمازون
خرید گیفت کارت فیسبوک
خرید گیفت کارت مایکروسافت
خرید گیفت کارت ماین کرافت
خرید گیفت کارت اوریجین

کلیه گیفت کارت های سایت گیفتی دارای اسکن های فوق العاده با کیفیت بوده وبه صورت فیزیکی از فروشگاه های معتبر آمریکا خریداری می شوند و بعد از اسکن شدن در سایت قرار می گیرند و شما بعد از خرید گیفت کارت می توانید اسکن آنها را به صورت عکس مشاهده و یاذخیره نمایید.همچنین اسکن کارت برای ایمیل شما نیز ارسال میگردد.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

خرید بک لینک

۱.بک لینک چیست ؟ هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند

۲. بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

۳. آیا بک لینک ضررهایی هم دارد ؟ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می شود.قبل از استفاده از بک لینک باید از سئوسایت خود اطمینان داشته باشید.

۴. استاندارد های ثبت بک لینک گوگل چیست ؟ در سایتهای مرتبط بک لینک ثبت شود. فروش بک لینک بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. (مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینکهاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و …..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود استفاده کنید.با تهیه این پکیج ها گوگل رنک شما افزایش می یابد.

خرید بک لینک,بک لینک,بک لینک ارزان,فروشگاه اینترنتی بک لینک,بک لینک,بک لینک رنک ۹,بک لینک رنک ۸,بک لینک رنک ۷,بک لینک رنک ۶,بک لینک رنک ۵- خرید بک لینک قوی – خرید بک لینک ایرانی – خرید بک لینک دائمی – بک لینک ارزان

فروشگاه اینترنتی بک لینک شاپ www.backlinkshop.ir

سرویس ویژه بک لینک (سری ۱)مجموع سایت های زیر، هریک دارای چندین صفحه ایندکس شده در گوگل هستند و پیج رنک مناسبی دارند

کلاس توضیح

جایگاه متنی

آدرس سایت پیج رنک
۱ لینکی (حداکثر تا ۵ کلمه) در قسمت ستون سمت چپ یا راست

ptview.ir

pr2

qaravi.ir

pr2
 piichak.ir pr2

irangapco.com

 
 rahanew.ir pr1

persiansurena.com

۳isbc.ir

 pr2
 

paryavaranmitra.co

 manabehoghoogh.ir  pr2

giger.ir

pr2

هزینه درج لینک در هر ده سایت فوق ۱۵۰ هزار تومان می باشد

   
   

سرویس ویژه بک لینک (سری ۲)مجموع سایت های زیر، هریک دارای چندین صفحه ایندکس شده در گوگل هستند و پیج رنک مناسبی دارند

کلاس توضیح

جایگاه متنی

آدرس سایت پیج رنک
۱ لینکی (حداکثر تا ۵ کلمه) در قسمت ستون سمت چپ یا راست   glnh.biz

berooznews.net

umiintranet.com

musicdownloadfree.org

۳eotools.ir

pr2

khabarha.org

mobileappchef.org

pingpongpay.com

 
iran-travelers.com  
iranpledge.com  

هزینه درج لینک در هر ده سایت فوق ۱۵۰۰۰۰ هزار تومان می با شد

هزینه درج لینک در تمامی سایتها ما هیانه ۲۰۰۰۰۰ تومان

—————————————————————————————————————

توجه داشته باشید که سایتها بسیار قوی و بسیار تاثیر گذار میباشند

—————————————————————————————————————-

هزینه درج لینک به مدت سه ماه در تمامی سایتها ۳۵۰۰۰۰ تومان میباشد

—————————————————————————————————————–

هزینه درج تبلیغات بنری در تمامی سایتها به مدت یک ماه ۴۰۰ هزار تومان میباشد

——————————————————————————————————————–

هزینه رپورتاژ آگهی در همه سایتها ۵۰۰ هزار تومان میباشد



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

بلیط چارتر

ایرانگردی را با این سه شهر آغاز کنید : مشهد کلان‌شهری در شمال‌شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است.این شهر به واسطهٔ وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است . مشهد دارای ۱۳ منطقهٔ شهرداری است و شهردار آن، توسط شورای شهر ۲۵ نفره انتخاب می‌شود. این شهر دارای یک فرودگاه بین‌المللی، یک ایستگاه راه‌آهن و سه پایانه است که ارتباط آن با شهرهای دیگر را ممکن می‌سازد. حمل و نقل داخلی مشهد، توسط سامانهٔ تاکسیرانی و اتوبوسرانی و قطار شهری انجام می‌شود. اقتصاد مشهد متکی به گردشگری مذهبی با تمرکز بر حرم امام رضا است. در کنار آن، وجود مراکز تجاری بزرگ و امکانات پزشکی قابل توجه، موجب رونق گردشگری تفریحی و گردشگری سلامت در این شهر نیز شده‌است. مناسب ترین روش برای دیدن این شهر استفاده از تور مشهد است. تور مشهد به صورت زمینی و هوایی امکان پذیر می باشد که اغلب تورهای زمینی با قطار برنامه ریزی می گردد .

جزیرهٔ کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است در گذشته، این جزیره را به نام «قیس» می‌خواندند. شکل این جزیره بیضی‌مانند است و در ۱۲کیلومتری کرانهٔ شیبکوه جای گرفته‌است. این جزیره سالانه یک میلیون نفر گردشگر را به خود جذب می‌کند و پیشنهاد ما استفاده از تور کیش است. تور کیش فقط به صورت هوایی امکان پذیر بوده و اگر قصد عزیمت به کیش به صورت زمینی را داشتید باید با وسیله شخصی اقدام کنید. مسافت بین کیش تا تهران از راه هوایی ۱۰۵۲ کیلومتر، تا بوشهر از راه دریایی ۶۷۵ کیلومتر، تا بندرعباس ۲۵۰ کیلومتر، تا بندر لنگه ۹۰ کیلومتر و تا جزیره هندرابی ۲۸ کیلومتر است. همچنین نزدیکترین بندر ایران به جزیرهٔ کیش، بندر چارک می‌باشد که با این جزیره ۱۸ کیلومتر فاصله دارد .

قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس و بزرگترین جزیره غیر مستقل دنیاکه در موقعیت سوق‌الجیشی برخوردار است . جزیره قشم در دوران ساسانیان ابرکاوان نام داشته‌است. که جزو استان هرمزگان ایران است این جزیره از شمال به شهر بندرعباس، مرکز بخش خمیر و قسمتی از شهرستان بندر لنگه، از شمال خاوری به جزیرهٔ هرمز، از شرق به جزیرهٔ لارک، از جنوب به جزیرهٔ هنگام و از جنوب باختری به جزایر تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی محدود می‌گردد. فاصله جزیرهٔ قشم (از بندر قشم) تا بندرعباس ۸/۱۰ مایل (۲۰ کیلومتر)، تا بندر هرمز ۷۲/۹ مایل (۱۸ کیلومتر)، جزیره لارک (تا مرکز دهستان لارک) ۸۵/۴ مایل (۹ کیلومتر)، تا جزیره ابوموسی ۰۱/۸۸ مایل (۱۶۳ کیلومتر) و جزیره تنب بزرگ ۵۵/۶۱ مایل (۱۱۴ کیلومتر) است و حال پیشنهاد ما این است که تور قشم را از دست ندهید. تور قشم هم به صورت زمینی با قطار و هم به صورت هوایی اجرا می گردد ولی در کل مردم برای سفر خود به هر مقصدی به دنبال تور لحظه آخری می باشند و اصولا تورهای لحظه آخری برای مقصدهای مشهد ، کیش ، استانبول ، آنتالیا و از این قبیل مقاصد بیشتر وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
خرید هاست
وب هاستینگ همان چیزی است که وقتی می خواهید وب سایت تان روی شبکه بین المللی (اینترنت) برای همه قابل دیدن باشد به آن نیاز دارید. به زبان ساده، وب سایت شما باید روی یک سرویس دهنده میزبان قرار گیرد. کامپیوتر شخصی شما هم می تواند به صورت یک سرویس دهنده میزبان تنظیم و راه اندازی شود اما اگر قصدتان جذب ترافیک یا «بازدید کننده» زیاد برای سایت تان است، این کار زیاد عاقلانه به نظر نمی رسد برای اینکه وب سایت شما در اینترنت در دسترس باشد لازم است کامپیوترشما همیشه روشن و به اینترنت متصل باشد؛ به محض خاموش شدن کامپیوتر دیگر کسی سایت شما را نمی بیند. از طرف دیگر اگر با نرم افزارهای راه اندازی سرور آشنا نباشید، این کار می تواند برای شما پیچیده باشد در نتیجه اصلاح اشکالات و خرابی های احتمالی سرورتان وقت و انرژی زیادی می خواهد .هاست وب هاستینگ

به همین دلایل تمام شرکت ها، هاست ایران ارگان ها و حتی افراد شخصی که نیاز به وب سایت دارند برای میزبانی سایت شان به سراغ شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی می روند. در چنین شرکت هایی سرورهای آنها غالباً در خارج از ایران و در معروف ترین و مجهزترین Datacenterهای دنیا قرار دارد جایی که به صورت ۲۴ ساعته برق به سرورها متصل است و اینترنت قطعی ندارد زیرساخت zirsakht.net و برای مواقع اضطراری تمهیداتی اندیشیده شده است. طراحی سایت پیشرو ارتباط هاست و دامین رایگان

هاست ارزان شما به عنوان مشتری به فضای کوچکی از این سرورها دسترسی دارید که با داشتن فضایی هرچند کوچک و کم حجم به یک تیم از متخصصان اینترنت برای نگهداری وب سایت تان متصل خواهید بود که در طول ۲۴ ساعت می کوشند که این سرویس متوقف نشود. هاست چیست طراحی سایت طراحی حرفه ای سایت دامین دومین دامنه رایگان

خرید هاست ارزان در اکثر موارد، یک سرور میزبان وب فضای Hard خود را به فضاهای کوچک تری تقسیم کرده و آن را با هزینه کمتر در اختیار افراد مختلف قرار می دهد در این حالت از چندین سایت تا چند صد سایت از سرور میزبان به صورت مشترک استفاده می کنند. هاست مجانی طراحی سایت هاست رایگان طراحی وب با دامین و هاست رایگان
برای سایت های مهم یا با حجم اطلاعات بالا، خرید هاست ایران سرورهای اختصاصی از نظر امنیتی و پایداری سرویس ها به هیچ وجه قابل مقایسه با سرور های مشترک نیستند. هر سرویس عمومی و اضافی نصب شده روی سرورهای مشترک و هر سایت دیگر روی آن سرور می تواند یک کانال ورودی برای هکرها باشد. همچنین حجم و انبوه درخواست ها روی سرور پایداری و سرعت آن را قطعاً کاهش خواهد داد. هاست از طرف دیگر این نکته که سرورهای میزبان شما در چه مرکز داده ای و در کدام کشور واقع شده و فراهم شدن شرایط امکانات این مرکز داده از نظر پهنای باند، امکانات امنیتی، استحکام بنای فیزیکی، پیش بینی شرایط بحرانی مانند قطعی برق، آتش سوزی، زلزله و... تا چه میزان است از شاخص های مهمی برای تصمیم گیری جهت انتخاب یک سرویس دهنده خدمات میزبانی وب است.

 



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

تور مشهد
تور مشهد

از سراسر دنیا به مشهد می‌آیند؛ نه برای بازدید از مکان‌های تاریخی و گردشگری‌اش و نه برای بازارها و مراکز خریدش و یا ییلاقات سرسبز و خوش آب و هوایش به مشهد می‌آیند برای زیارت شهر مشهد با توجه به تنوع طبیعی، جغرافیایی همواره مورد توجه زائران و گردشگران داخلی و خارجی بسیاری بوده است . آرامگاه شاعر پارسی‌گوی ایرانیان نیز در این شهر واقع شده است . تور مشهد در ایرانیان تور روستای «پاژ» زادگاه فردوسی ، در 30 کیلومتری شرق آرامگاه وی واقع شده است . از دیگر مناطق گردشگری و تاریخی خراسان رضوی عمارت خورشید در کلات نادری در شمال شرقی مشهد است. تور مشهد اغلب مسافران در سفر به مشهد نزدیکی هتل به حرم برایشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است این بنا در باغی به مساحت ۱5000 مترمربع ساخته شده است. پس از انتخاب محل اقامت و اسکان در هتل مورد نظر حتما تعدادی کارت هتل را از متصدی پذیرش دریافت نمایید لوازم قیمتی را با خود در سفر به همراه نیاورید در صورت مسافرت با خانواده،حتما مدرکی دال بر محرمیت با خود به همراه داشته باشید از دیگر مکان های دیدنی در این شهر می توان به خانه ملک اشاره نمود. خانه‌ ملک در خیابان امام خمینی یکی از نمونه خانه‌های زیبای برجای مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه است. از مجموعه پارک‌ها و پارک‌های شادی می‌توان به پارک کوهسنگی، پارک و شهر بازی ملت اشاره نمود. تور مشهد در ایرانیان تور ییلاقات اطراف مشهد، به ویژه شاندیز و طرقبه و چشمه گراب از جمله مکان‌های تفریحی مورد توجه گردشگران در مشهد هستند.

   



:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

بازاریابی اینترنتی به فرایند جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت گفته می شود. در انجام این نوع از بازاریابی باید اهداف را مشخص کرد و سپس وب سایتی مناسب از جهات مختلف مانند نحوه طراحی و برنامه نویسی مطابق با این اهداف تهیه کرد. تعیین اهداف در انجام بازاریابی اینترنتی بسیار مهم هستند. از جمله این اهداف می توان ترغیب بازدید کنندگان از وب سایت به تماس تلفنی و سفارش محصول ، دانلود کاتالوگ شرکت ، دانلود نسخه رایگان یک نرم افزار ، عضویت در وب سایت و … اشاره کرد.

بازاریابی آنلاین


آموزش بازاریابی

اولین مرحله در انجام بازاریابی اینترنتی ایجاد یک وب سایت حرفه ای بر مبنای اهداف از پیش تعیین شده است.

مرحله دوم ، افزایش ترافیک وب سایت با بازدید کنندگان مرتبط است. در این مرحله دو روش بازاریابی اینترنتی درون گرا و برون گرا مطرح می شوند. در انجام بازاریابی اینترنتی درون گرا سعی بر این است که بازدید کنندگان وب سایت افزایش یابد اما این کار بدون صرف هزینه و با ارائه اطلاعات مفید و سودمند به کاربران صورت گیرد. بازاریابی برون گرا نیز می تواند ترافیک یک وب سایت را افزایش دهد ولی این کار با صرف هزینه همراه است. روش هایی مانند تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو یا تبلیغات بنری ، تبلیغات در نشریات ، تلویزیون ، حضور در نمایشگاه ها و … که هزینه های زیادی برای جذب بازدید کننده به صاحبان وب سایت ها تحمیل می کند. اما در بازاریابی اینترنتی درون گرا که از سه قسمت اصلی سئو ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار تشکیل شده است بدون صرف هزینه بازدید کنندگان با وب سایت مورد نظر آشنا می شوند. سایت آتا قلم ataghalam.com .به عنوان مثال در صورتی که وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار خود می کنید و بازدید کننده ای از طریق موتورهای جستجو به وبلاگ شما راهنمایی می شود شما می توانید درخواست انجام فعالیتی (call-to-action) در وبلاگ خود بگذارید و بازدید کننده را ترغیب به انجام کاری در وب سایت کنید مثلا کسب و کار شما در زمینه صنایع روشنایی است و در این زمینه نیز وبلاگ نویسی می کنید. بازدید کننده در مورد جدید ترین محصولات روشنایی در موتورهای جستجو ، جستجو می کند و شما در وبلاگ خود قبلا در این مورد مطلبی مفید نوشته اید و جدید ترین محصولات را به همراه تصاویر و توضیحات قرار داده اید و بازدید کننده شما را می یابد ، به وبلاگ شما وارد می شود ، مطلب را می خواند و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا می کند. شما در مکانی در وبلاگ ، بنری به صفحه آشنایی با محصولات جدید قرار می دهید و بازدید کننده را ترغیب می کنید که بر روی این بنر کلیک کند و به صفحه فرود (landing page) برود و با محصولات جدید شما آشنا شود. حال اگر هدف شما تماس تلفنی برای ثبت سفارش باشد و بازدید کننده این کار را انجام دهد و فروشی صورت گیرد شما چرخه فروش را تکمیل و بازدید کننده را به مشتری بالفعل تبدیل کرده اید که این کار مشکلی است که بتوان بازدید کننده را مستقیما به مشتری بالفعل تبدیل کرد که اصطلاحا به آن visitor to customer conversion می گویند. بیشتر بازدید کنندگان ، به راحتی به مشتری بالفعل تبدیل نمی شوند و باید آن ها را کم کم برای این تبدیل آماده نمود. ابتدا باید بازدید کنندگان را ترغیب به تبدیل شدن به مشتری بالقوه کرد که به آن lead generation گفته می شود و سپس مشتری بالقوه را تبدیل به مشتری بالفعل کرد. بنابراین اقداماتی همچون استفاده از بازاریابی ایمیلی و ارسال ایمیل خبرنامه به کاربران ، برای تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل هستند و بدین ترتیب به آماده کردن و متقاعد کردن مشتری بالقوه برای تبدیل شدن به مشتری بالفعل ، lead nurturing می گویند. پس مرحله سوم ، تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان بالقوه و بالفعل است.

مرحله چهارم ، اندازه گیری است. در بازاریابی اینترنتی باید نحوه این تبدیل ها را اندازه گیری کرد. به عنوان مثال در صورتی که وبلاگ ۱۰۰۰ بازدید کننده مرتبط که از موتورهای جستجو وارد آن شده اند داشته اما هیچ کدام از این بازدید کنندگان اهداف از پیش تعیین شده ی ما مانند عضویت در خبرنامه ، طرفداری در شبکه های اجتماعی ، تماس تلفنی و … را انجام نداده اند تبدیل ضعیفی صورت گرفته است و باید تدبیری در این مورد اندیشیده شود. ممکن است مجبور شویم جانمایی المان ها در صفحات ، طراحی و موارد دیگر را تغییر دهیم تا بتوانیم میزان این تبدیل را افزایش دهیم.

مرحله پنجم در انجام بازاریابی اینترنتی توسط بازاریاب آنلاین حفظ مشتری و تلاش برای ترغیب وی برای خرید مجدد است. مشتری که یکبار از سایت خریدی انجام داده است احتمال خرید مجدد آن از مشتری جدید به مراتب بیشتر است. انجام بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و … می تواند مشتریانی که یکبار از سایت خرید کرده اند را مجددا برای خرید از آن تشویق کند.

ارسال ایمیل تبلیغاتی

ما برنامه ارسال ایمیل تبلیغاتی فارسی به همراه میلیون ها ایمیل فعال ایرانی در دسته بندی های مشخص را در اختیار شما قرار می دهیم
هزاران ایمیل با سرعت زیادی در کمترین زمان ممکن به اینباکس مخاطبین ارسال می شود
اکنون سایت شما .سایت آتا قلم ataghalam.com .بخاطر تبلیغات گسترده ای که انجام داده اید ، دارای بازدیدکننده بسیار زیادی است
همزمان با افزایش بازدیدکننده ، درآمد شما نیز افزایش قابل توجهی خواهد داشت
بانک ایمیل آپدیت شد
ایمیل مارکتینگ
۶ میلیون ایمیل فعال ایرانی به صورت دسته بندی شده
بازاریابی ایمیلی
۸۰۰ هزار ایمیل دانشجویان و افراد تحصیل کرده در رشته ها و گروه های مشخص
بانک ایمیل مشاغل
۵ میلیون ایمیل فیس بوک برای افزایش تعداد دوستان در پروفایل فیس بوک
بانک ایمیل ایرانی
۶۰ هزار ایمیل دسته بندی شده از شرکت های ایرانی
بانک ایمیل فعال
۸۰۰ هزار ایمیل دسته بندی شده از مشاغل و اصناف
هزاران ایمیل از کاربران سایت ها و سرویس های وبلاگ دهی مثل بلاگفا ، میهن بلاگ ، پرشین بلاگ و …
هزاران ایمیل از کاربران گروه های یاهو و چت روم ها
جدیدترین نرم افزار ارسال ایمیل تبلیغاتی به صورت کاملا فارسی



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سیاوش قمصری به نام باورم نمیشه با لینک مستقیم
دانلود آهنگ باورم نمیشه از سیاوش قمصری
ترانه و آهنگ : سیاوش قمصری و علی دیباج
تنظیم : علی دیباج | میکس و مسترینگ : ایمان احمدزاده

سایت موزیک ایرونی www.music-irooni.org
دانلود آهنگ باورم نمیشه با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Siavash Ghamsari – Bavaram Nemishe

 

متن آهنگ سیاوش قمصری باورم نمیشه

یه روز اون اولا واسه اولین بار نشسته بودی رو به روم
همه چی عالیو حرفه تکراریو که گفتی تویی آرزوم
روبه روت عکسمه هر چی بود حقمه ای خدا دیگه بسمه
تویه این همهمه جایه عشقم کمه عکس اون هنوز دستمه
من باورم نمیشه منو نمیخوای نه که سرم نمیشه بریزه اشکات
تو کجایه این شهری مگه نمیای من اینو خوب میدونم خالیه دستات
من باورم نمیشه منو نمیخوای نه که سرم نمیشه بریزه اشکات
تو کجایه این شهری مگه نمیای من اینو خوب میدونم خالیه دستات
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سیاوش قمصری بنام باورم نمیشه

♫♫♫♫♫♫
مونده بویه عطرت تویه این حوالی بگو بی من در چه حالی
بمون سر حرفت نگو دوسم نداری منو وهمو جایه خالیت
روبه روت عکسمه هر چی بود حقمه ای خدا دیگه بسمه
تویه این همهمه جایه عشقم کمه عکس اون هنوز دستمه
من باورم نمیشه منو نمیخوای نه که سرم نمیشه بریزه اشکات
تو کجایه این شهری مگه نمیای من اینو خوب میدونم خالیه دستات
من باورم نمیشه منو نمیخوای نه که سرم نمیشه بریزه اشکات
تو کجایه این شهری مگه نمیای من اینو خوب میدونم خالیه دستات

لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

The Simpsons

دانلود فیلم جدید خارجی
سیمپسونها عنوان سریال آمریکایی است که از شبکه تلویزیونی فاکس در حال پخش است. دانلود فیلم خارجی این سریال یک طنز اجتماعی – انتقادی در مورد زندگی خانواده ای از قشر متوسط آمریکاست.دانلود فیلم خارجی جدید اعضای این خانواده عبارتند از هومر، مارج، بارت، لیزا و مگی. دانلود فیلم جدید این خانواده در شهری خیالی به نام اسپرینگفیلد زندگی می کنند و داستانهای آن اکثر جنبه های انسانی، اجتماعی و فرهنگی جامعه آمریکا را به تصویر می کشد… دانلود فیلم با لینک مستقیم


:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

نرم افزار مدیریت رستوران عارف رایانه، برنامه ویژه حسابداری و مدیریت انواع مراکز فروش اغذیه اعم از: رستوران، فست فود، کافی شاپ، آشپزخانه، سفره خانه، کترینگ، کافه، اغذیه و ساندویچ فروشی و ... توسط رایانه می باشد.

نرم افزار رستوران

نرم افزار رستوران

نرم افزار مدیریت رستوران عارف رایانه، برنامه ویژه حسابداری و مدیریت انواع مراکز فروش اغذیه اعم از: رستوران، فست فود، کافی شاپ، آشپزخانه، سفره خانه، کترینگ، کافه، اغذیه و ساندویچ فروشی و … توسط رایانه می باشد.
سادگی و سهولت کار با این نرم افزار رستوران باعث گردیده است تا در کوتاه ترین زمان، عملیات صدور فیش صندوق و تهیه گزارشات مربوطه را انجام داد. قابلیت تعریف و طبقه بندی انواع کالا در نرم افزار، این امکان را بوجود آورده است تا برای هر گونه غذا، نوشیدنی، دسر، سرویس و … فیش صندوق صادر نمود.
مجهز بودن به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی، صندوق و صدور فیش، سیستم انبارداری، صدور اشتراک برای مشتریان، مدیریت پیک و میز و … را از امکانات مهم این نرم افزار رستوران می توان نام برد.

سفارش و دانلود نرم افزار رستوران

با سفارش آنلاین نرم افزار مدیریت و حسابداری رستوران و فست فود، می توانید نسخه اصلی این نرم افزار را در کمتر از چند دقیقه دانلود و بر روی رایانه خود نصب و استفاده نمائید.

دستگاه کالرآیدی (Caller-ID) برای نرم افزار رستوران

همانطور که می دانید هنگام سرویس دهی به مشتریان خارج از رستوران، مشاهده آدرس و مشخصات مشتری در نرم افزار، علاوه بر پاسخگویی راحت تر و تسریع در عملیات صدور فیش غذا، باعث کیفیت و سرویس دهی بهتر به مشتریان رستوران نیز می گردد. برای این منظور می توان از از سیستم کالر آیدی موجود در نرم افزار رستوران عارف رایانه استفاده نمائید.  عارف رایانه دستگاه های آی دی کالر مخصوص استفاده این نرم افزار را نیز به طور مجزا ارائه می نماید. این دستگاه ها از طریق پورت USB به رایانه متصل شده و از 2 تا 8 خط تلفن را به طور همزمان مانیتور می نمایند

معرفی نرم افزار رستوران

نرم افزار رستوران عارف رایانه برنامه ای است که توسط شرکت عارف رایانه جهت مدیریت و حسابداری رستوران، فست فود، کافی شاپ و انواع مراکز فروش اغذیه تولید شده است.
این نرم افزار رستوران با بهره گیری از بانک اطلاعاتی قدرتمند مایکروسافت اس کیو ال سرور، عملیات فروش روزانه را در سیستم ثبت کرده و علاوه بر صدور انواع فیش غذا و فاکتور های مربوط به خرید و فروش کالا، امکان مدیریت فروش رستوران را برای مدیران فراهم نموده است.
در نرم افزار رستوران عارف رایانه، هر مدیر یا منشی رستوران می تواند با تعریف منوی مربوط به رستوران یا فست فود خود، در کمتر از چند ثانیه برای مشتریان فیش صادر کرده و در پایان روز، از فروش انجام شده گزارشان مربوطه را تهیه نمائید. همچنین امکان تعریف پیک موتوری و فروش از طریق دستگاه آی دی کالر (بدون پرسیدن کد اشتراک از مشتری) امکان صدور فیش امکان پذیر است.
.
نرم افزار رستوران عارف رایانه دارای بیش از 7 سال سابقه اجرایی، در بسیاری از مراکز فروش اغذیه همچون: رستوران، فست فود، کافی شاپ، ساندویچ فروشی، سفره خانه و … در حال استفاده می باشد و در حال حاضر ویرایش 2014 این محصول، با امکانات بیشتر و فرمت های جدید بانکی قابل دانلود و استفاده باشد.
.
قیمت نرم افزار رستوران عارف رایانه نسبت به سایر نرم افزار های مشابه ارزانتر بوده و تا کنون بابت پشتیبانی و ارائه آپدیت های جدید در سالهای آتی استفاده از آن، هیچگونه هزینه اضافی از کاربران دریافت نگردیده است. کادر پشتیبانی و توسعه این نرم افزار مفتخر است به اینکه بخشی از مشتریان این محصول را توسط معرفی کاربران در حال استفاده آن بدست آورده است.

ویژگی های کلی نرم افزار رستوران

امکان نصب و راه اندازی آسان در کمتر از چند دقیقه توسط هر کاربر و رابط کاربری ساده و کاربر پسند (User friendly) جهت یادگیری سریع
امکان نصب و استفاده به صورت “تحت شبکه” و بر روی بیش از یک رایانه (ثبت و تغییر اطلاعات بر روی رایانه منشی و مدیریت به طور همزمان)
داری راهنمای کامل از مرحله نصب و راه اندازی تا استفاده (بصورت داکیومنت و فیلم)
سرعت بالا در صدور و پرینت چک و امکان تهیه گزارشات متنوع از وضعیت و صورتحساب چک های پرداختی و دریافتی
مجهز به سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامک های یاد آوری و گزارشات حسابداری برای بیماران، پزشکان و مدیران تعریف شده
امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
بروز رسانی خودکار نرم افزار رستوران از طریق وب سایت عارف رایانه در کمتر از چند دقیقه
پشتیبانی آنلاین توسط ایمیل، سامانه پیام کوتاه و نرم افزار ریموت از راه دور توسط کارشناسان

منبع مطلب: نرم افزار رستوران



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

نرم افزار انبارداری و فروش عارف رایانه | نرم افزار انبارداری یک برنامه ی ساده جهت کنترل و مدیریت کالاها در انبار های مختلف، صدور انواع فاکتور خرید و فروش توسط رایانه می باشد.

نرم افزار انبارداری

نرم افزار انبارداری

توسط این نرم افزار انبارداری می توان عملیات ورود و خروج کالا را به راحتی و در مدت زمان کوتاهی در سیستم ثبت کرده و گزارشات متنوع از سیستم انبار گردانی تهیه نمود.
توسط قابلیت تعریف و طبقه بندی انواع کالا در این نرم افزار انبارداری می توان هر گونه انبار و ورود و خروج کالای آن را مدیریت نمود.
نرم افزار انبارداری عارف رایانه مجهز بودن به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی و امکاناتی نظیر: سیستم دریافت و پرداخت، دفتر چک، دفتر یادداشت و یادآوری و … را از امکانات مهم دیگر این نرم افزار می توان نام برد.
نسخه اصلی نرم افزار انبارداری، علاوه بر دارا بودن پشتیبانی، همراه با یک حساب سامانه پیام کوتاه رایگان عرضه می شود.

معرفی نرم افزار انبارداری

نرم افزار انبارداری عارف رایانه نام نرم افزاری است که توسط شرکت عارف رایانه جهت چاپ چک و مدیریت حسابهای بانکیتولید شده است.
این نرم افزار انبارداری با بهره گیری از بانک اطلاعاتی قدرتمند مایکروسافت اس کیو ال سرور، اطلاعات مربوط به ورود و خروج کالا ار انبارهای متعدد را در سیستم ثبت کرده و علاوه بر چاپ انواع رسید و فاکتور ورود و خروج کالا، امکان مدیریت انبارها را برای مدیران فراهم نموده است.
در نرم افزار انبارداری عارف رایانه، هر انباردار یا مدیری فروش می تواند با توجه به نوع انبار خود، کالاهای متنوع را در تعریف کرده و تا سه سطح طبقه بندی نماید و با با توجه به نوع کالا، یا انبار گزارشات متنوع از سیستم انبارداری تهیه نماید.
.
برنامه انبارداری عارف رایانه با توجه به امکانات و کیفیت این محصول دارای قیمت مناسب بوده و تا کنون بابت پشتیبانی و ارائه آپدیت های جدید در سالهای آتی استفاده از آن، هیچگونه هزینه اضافی از کاربران دریافت نگردیده است. کادر پشتیبانی و توسعه این نرم افزار انبارداری مفتخر است به اینکه بخشی از مشتریان این محصول را توسط معرفی کاربران در حال استفاده آن بدست آورده است.
.

ویژگی های کلی نرم افزار انبارداری

  • امکان نصب و راه اندازی آسان در کمتر از چند دقیقه توسط هر کاربر و رابط کاربری ساده و کاربر پسند (User friendly) جهت یادگیری سریع
  • امکان نصب و استفاده به صورت “تحت شبکه” و بر روی بیش از یک رایانه (ثبت و تغییر اطلاعات بر روی رایانه انباردار و مدیریت به طور همزمان)
  • داری راهنمای کامل از مرحله نصب و راه اندازی تا استفاده (بصورت داکیومنت و فیلم)
  • امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
  • بروز رسانی خودکار از طریق وب سایت عارف رایانه در کمتر از چند دقیقه
  • پشتیبانی آنلاین توسط ایمیل، سامانه پیام کوتاه و نرم افزار ریموت از راه دور توسط کارشناسان

امکانات اصلی نرم افزار انبارداری

  • امکان تعریف انبار به تعداد مورد نیاز
  • امکان تعریف کالا با امکان گروه بندی کالا تا دو سطح در انبارهای متعدد
  • امکان تعیین حداقل،حداکثر و نقطه سفارش کالا
  • امکان تعریف عاملین فروش و تامین کنندگان کالا
  • امکان صدور سند ورود و خروج و ثبت آمار دقیق تعدادی و ریالی کالا
  • امکان انتخاب سریع کالا توسط دستگاه بارکدخوان و یا کلید میانبر
  • کاردکس کالا به صورت ریالی و تعدادی به تفکیک انبارها،کالاها و تامین کنندگان کالا

منبع مطلب: نرم افزار انبارداری



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

این بخش ویژه همکاران پزشک و مدیران مراکز پزشکی می باشد و به معرفی نرم افزار مطب کلینیک و درمانگاه پزشکی نگارش 2016 که یکی از جامع ترین نرم افزار های تولید شده در داخل کشور می باشد پرداخته شده است.

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مطب

نرم افزارمطب نسخه 2016، یکی از کامل ترین نرم افزار های مدیریتی تولید شده در ایران می باشد که جهت حسابداری و مدیریت پرونده بیماران انواع مطب های پزشکی، دندانپزشکی ، ارتوپدی، توانبخشی، ترک اعتیاد، پوست مو و زیبایی، و… ارائه شده است. پزشکان محترم با نصب نرم افزار مدیریت مطب بر روی رایانه خود، دیگر نیازی به ثبت اطلاعات پرونده پزشکی بیماران یا سوابق پزشکی ایشان بر روی کاغذ نخواهند بود

این نرم افزار طبق آخرین استانداردهای روز دنیا تولید شده و تمامی امور مربوط به مدیریت مطب پزشکان را انجام می دهد.

مدیریت مطب با نرم افزار مطب

امروزه بسیاری از پزشکان برای مدیریت مطب و پرونده بیماران خود به تکنولوژی رایانه و نرم افزار روی می آورند. استفاده از رایانه و نرم افزار در مطب ها باعث شده تا مدت زمان کوتاه تری برای ثبت، جستجوی و مدیریت پرونده های پزشکی بیماران صرف نمود. از طرفی مدیریت امور داخلی مطب در صورت بالا بودن تعداد بیماران مراجعه کننده، کاری وقت گیر می باشد و توسط نرم افزار مطب می توان این عملیات را در کسری از زمان و با دقت بالاتر انجام داد.

مدیریت کلینیک و درمانگاه با نرم افزار مطب

کلینیک ها و درمانگاه های پزشکی نیز با توجه به تعداد پزشکان، دستیاران و پرسنل مرکز نیز نیاز به مدیریت دقیق تر با سرعت و کیفیت بالاتر دارند. حسابرسی و تهیه گزارش از کارکرد پزشکان با توجه به درصد سهام ایشان از خدمات ارائه شده در مرکز، خود به تنهایی کاری وقت گیر محسوب می گردد. همچنین مدیریت بیماران هر پزشک به طور مجزا، تعیین وقت ملاقات برای بیماران و یادآوری توسط منشی نیز نیاز به صرف وقت دارد. نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک و درمانگاه 2016 امکان مدیریت تمامی امور یک مرکز پزشکی با ده ها پزشک و پرسنل و هزاران بیمار یا مراجعه کننده را برای مدیران این مراکز فراهم می نماید.

امکانات نرم افزار مطب کلینیک و درمانگاه

  • امکان استفاده به صورت “تحت شبکه” و بر روی بیش از یک رایانه (مشی و پزشک به طور همزمان)
  • انعطاف بالا در بهره گیری و تهیه گزارشات از کارکرد پزشکان و دستیاران، صورتحساب بیماران و …
  • مجهز به سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامک های یاد آوری اوقات و گزارشات حسابداری برای بیماران، پزشکان
  • امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
  • بروز رسانی خودکار نرم افزار مطب از طریق وب سایت عارف رایانه در کمتر از چند دقیقه
  • پشتیبانی آنلاین توسط ایمیل، سامانه پیام کوتاه و نرم افزار ریموت از راه دور توسط کارشناسان
  • امکان تعریف پزشک به تعداد مورد نیاز (قابل استفاده برای چند پزشک در یک مرکز) و تعیین درصد سهم از درآمد
  • امکان تعریف و طبقه بندی انواع تعرفه های خدمات تشخیصی ودرمانی قابل ارائه در مرکز
  • امکان تعریف انواع دوره های درمانی جهت پذیرش بیماران
  • امکان تعریف انواع شرح حالات بیماران جهت دسترسی بهتر برای درج در پرونده مراجعین
  • امکان تعریف علت های مراجعه بیماران و تشخیص های درمان پیشفرض جهت بررسی پرونده بیمار
  • امکان تعریف نواحی بدن بیماران باتوجه به تخصص پزشک ، جهت گزارش و تفکیک خدمات انجام شده
  • امکان ثبت سوابق پزشکی از قبل تعیین شده باتوجه به نوع مطب یا درمانگاه جهت درج در پرونده بیمار
  • سیستم تشکیل پرونده بیماران و ثبت سوابق پزشکی ، تصاویر دیجیتال
  • سیستم پذیرش بیماران و ثبت عملیات انجام شده در مرکز برای بیمار
  • امکان محاسبه درصد سهم پزشکان و پرسنل از خدمات ارائه شده به مراجعین
  • سیستم صندوق و گزارش حساب بیماران و پزشکان
  • سیستم رزو وقت جهت تعیین اوقات ویزیت بیماران با امکان ارسال SMS یاد آوری وقت خودکار
  • سیستم انبارداری و داروخانه جهت کنترل ورود و خروج کالا یا دارو
  • سیستم چاپ چک و مدیریت حسابهای بانکی پزشکان
  • سیستم بانک تصاویر و درج انواع تصاویر مربوط به دوره درمانی، آزمایشات و یا سوابق پزشکی بیمار
  • سیستم گزارش ساز پویا و امکان تهیه گزارشات متنوع از قسمت های مختلف برنامه با توجه به نیاز پزشک

شما می توانید توسط تماس با شماره شرکت که در بالا قرار گرفته است نرم افزار مطب را از طریق خرید آنلاین یا ارسال پیک تهیه و مورد استفاده نمائید.

منبع مطلب : نرم افزار مطب 



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
 
راهکارهای درمان قولنج

برای درمان قولنج تاجریزی (انگوله ) ،گل ختمی یا تخم ختمی ، بنفشه از هر کدام پنج مثقال و از مغز سیاه داخل میوه فلوس چهار مثقال و روغن بادام شیرین ده مثقال مجموع را بجوشانند به طوری که آب داروی جوشیده سه یا چهار لیوان شود بعد از صاف کردن به وسیله ی پارچه ای مقدار پنج مثقال صابون را پودر کرده در دو لیوان آب گرم حل کنند بعد با آب دوا مخلوط نمایند و در دو نوبت برای بیمار تنقیه کنند .

درمان قولنج

درمان قولنج

برای درمان قولنج به جز مواقعی که قولنج در اثر ورم یا غده یا پیچیدگی روده عرض شده باشد پزشک باید اقدام به باز کردن مجرای روده نموده و رفع انسداد نماید . پزشکان سنتی بکار بردن هر گونه مواد مخدر و مسکن را در قولنج چون سبب کندی حرکات روده و احتباس بیشتر می گردند ممنوع دانسته و معتقدند بکار بردن این مواد در قولنج خطر مرگ را به دنبال دارد . اما جهت رفع انسداد روده دستورات زیر را باید بکار بست .

راههای درمان قولنج

به گزارش بخش سلامت سایت اسان طب ، برای درمان قولنج  تاجریزی (انگوله ) ،گل ختمی یا تخم ختمی ، بنفشه از هر کدام پنج مثقال و از مغز سیاه داخل میوه فلوس چهار مثقال و روغن بادام شیرین ده مثقال مجموع را بجوشانند به طوری که آب داروی جوشیده سه یا چهار لیوان شود بعد از صاف کردن به وسیله ی پارچه ای مقدار پنج مثقال صابون را پودر کرده در دو لیوان آب گرم حل کنند بعد با آب دوا مخلوط نمایند و در دو نوبت برای بیمار تنقیه کنند . ضمنا مریض باید برای درمان قولنج  همراه این عمل ، مقدار ده مثقال روغن بادام شیرین بخورد و از بالای آن نیز دو سه لیوان آب گرم میل نماید . همچنین می توان مقدار چهار مثقال مغز فلوس را چهار قسمت نموده و هر قسمت را در یک نوبت با دو مثقال روغن بادام شیرین به مریض بدهند و از بالای آن مقداری آب گرم بخورد . اما باید توجه داشت که دادن مسهل قوی نیز صلاح نبوده و خطرناک است بلکه باید به صورت ملین و ملایم باشد . یعنی مقدار ثلث یا ربع مقدار مسهل معمول . همچنین می توان مقدار دوازده مثقال روغن کرچک را دو قسمت کرده و هر قسمت را با دولیوان آب گرم در دو وعده برای بیمار تنقیه بریزند .

اگر با قولنج استفراغ هم باشد و شدت داشته باشد باید ضمن مصرف داروهای ساکت کننده استفراغ ، بیمار را بستری نموده و ضمن تزریق سرم از داروهای بازکننده روده به صورت تنقیه استفاده کنند .

این نکته را برای درمان قولنج یاد آوری میکنیم که چنانچه حنظل را جوشانده و حاصل را با زهره گاو مخلوط نموده و بر شکم فردی که قولنج کرده گرماگرم ضماد نمایند در رفع انسداد و بهبودی مرض اثر قابل توجهی دارد . اما اگر قولنج در اثر وجود ورم یا غده ای در داخل روده باشد اولا قولنج بتدریج پیدا می شود ، در ثانی دردش از قولنج انسدادی کمتر است ثانیا یبوست هست و تا زمانی که ورم گرم باشد با تب و عطش و سرخی بول همراه است و در چنین مواقعی پزشک سنتی معمولا دستور به گرفتن خون از رگ با سلیق دست می دهد و خون را از دستی که ورم به آن نزدیک تر است می گیرند و گاهی از هر دو دست و روی شکم هم باید مخلوط کافور و آبلیمو یا کافور و سرکه بدون نمک ضماد کنند تا در تحلیل ورم کمک نماید و از نظر خوراکی باید داروهای سرد مزاج و اب میوه های سرد مزاج و غذاهای سرد مزاج زود هضم و روان مصرف کند .

منبع مطلب درمان قولنج : سایت آسان طب

http://asanteb.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
 
اطلاعات دارویی از قرص لوراتادین Loratadin

قرص لوراتادین دارویی آنتی هیستامین فاقد اثرات خواب آور می باشد که در درمان یا کاهش نشانه های حالات آلرژیک استفاده می گردد. دسترسى به قرص لوراتادین به عنوان یک قرص ضد آلرژی و ضد حساسیت آسان است . عوارض جانبی قرص لوراتادین ظیر تاری دید با هر گونه تغییر در بینایی، گیجی، کندی شدن ضربان قلب، افزایش حساسیت به نور آفتاب، کهیر، عصبانیت و هیجان می باشد .

قرص لوراتادین

قرص لوراتادین

قرص لوراتادین یک داروی ضد حساسیت است و به شما تاکید می کنیم فقط در مواردی که پزشک برای شما تجویز کرده از آن استفاده کنید .  قرص لوراتادین دارویی آنتی هیستامین فاقد اثرات خواب آور می باشد که در درمان یا کاهش نشانه های حالات آلرژیک استفاده می گردد.

این نکته را یادآوری میکنیم که قبل از مصرف قرص لوراتادین در موارد ذیل با پزشک خود مشورت نمایید.

 درصورت ابتلا به هرنوع بیماری به خصوص نارسایی های کبدی، بزرگی پروستات، گلوکوم، سابقه آریتمی قلبی و کاهش پتاسیم خون. سابقه حساسیت به لوراتادین یا داروهای دیگر، همچنین حساسیت به مواد دیگر از قبیل غذاها و رنگها . در صورت مصرف هر نوع داروی دیگر. درصورت بارداری و شیردهی.

لوراتادین را باید خورد

دسترسى به قرص لوراتادین به عنوان یک قرص ضد آلرژی و ضد حساسیت  آسان است ، چرا که بدون نیاز به نسخه پزشک به راحتى به دست بیماران مى رسد. این قرص معمولاً در بسته هاى 20تایى عرضه مى شود. لوراتادین به راحتى از طریق لوله هاى گوارش جذب خون مى شود و بین یک تا سه ساعت پس از مصرف اثر درمانى اش شروع مى شود و معمولاً اوج خاصیت درمانى لوراتادین حدود 8 تا 12 ساعت پس از مصرف آن است که بیمار به طور واضح اثرات بهبودى را در خود احساس مى کند.

? لوراتادین نخورید

 افرادى هستند که بر حسب شرایط ویژه شان مجاز نیستند قرص لوراتادین استفاده کنند. زنان باردار: خانم هاى باردار باید حواسشان باشد که تنها لوراتادین نیست که برایشان ممنوعیت دارد بلکه هر ترکیبى که لفظ دارو را مى توان روى آنها نهاد برایشان خطر دارد و باید با احتیاط مصرف شود. در هر صورت خانم هاى باردار باید حتماً این دارو را با تجویز و مشورت پزشک مصرف کنند. مادران شیرده: لوراتادین به دلیل ساختمان شیمیایى اش به داخل پستان ترشح و وارد ترکیب شیر مى شود. از این رو به مادران شیرده توصیه مى شود لوراتادین را حتى المقدور مصرف نکنند و در صورت داشتن یک بیمارى خاص در صورتى مجاز هستند لوراتادین مصرف کنند که حتماً زیر نظر پزشک متخصص باشند.

عوارص جانبی  قرص لوراتادین

قرص لوراتادین هم مانند سایر داروهای شیمیایی عوارض جانبی مخصوص به خود را دارد . اگر چه تمام این عوارض در یک فرد دیده نمی شود ولیکن در صورت بروز عوارضی مانند تب، گلودرد، خون ریزی با خون مردگی غیرعادی و ضعف یا خستگی غیرعادی بلافاصله با پزشک تماس بگیرد سایر عوارض جانبی به مرور زمان و تطبیق بدن با دارو از بین می رود به هرحال در صورت ادامه عوارضی نظیر تاری دید با هر گونه تغییر در بینایی، گیجی، کندی شدن ضربان قلب، افزایش حساسیت به نور آفتاب، کهیر، عصبانیت و هیجان غیر عادی پزشک خود را مطلع نمائید.

مصرف در بارداری و شیردهی: مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی مجاز نمی باشد مگر در موارد اضطراری و تشخیص پزشک متخصص.

هشدار:

– هر چند این دارو بر خلاف سایر داروهای آنتی هیستامین ایجاد خواب آلودگی نمی نماید با این وجود از عکس العمل بدن خود نسبت به این دارو پیش از کار با ماشین آلاتی که نیاز به هوشیاری دارند اطمینان حاصل نمائید.

– در صورت مصرف همزمان سایر داروهای سیستم عصبی و یا فرآورده های حاوی الکل پزشک را مطلع نمائید.

– قبل از انجام هر گونه آزمون پوستی پزشک را از مصرف این دارو مطلع نمائید.

مقدار و نحوه مصرف قرص لوراتادین

 مقدار مصرف قرص لوراتادین  در بزرگسالان و کودکان بزرگتر از 6 سال 10 میلی گرم روزانه می باشد. در صورت عدم وجود نارسائی کبدی و کلیوی در بزرگسالان و کودکان بزرگتر از 6 سال 10 میلی گرم جهت شروع درمان و در صورت نیاز به صورت متناوب تکرار می گردد.

مسمومیت: در صورت مصرف اتفاقی دارو بیش از مقادیر توصیه شده با پزشک متخصص تماس گرفته و یا بیمار را به بخش مسمومین منتقل نمائید.

شرایط نگهداری قرص لوراتادین

به گزارش آسان طب ، قرص لوراتادین باید در دمای زیر 30 درجه سانتیگراد، دور از نور و رطوبت و دور از دسترس اطفال نگهداری شود. قرص لوراتادین را در دستشویی، نزدیک ظرفشویی و دیگر مکانهای مرطوب نگذارید، زیرا حرارت و رطوبت می تواند باعث تجزیه دارو شود. داروهای تاریخ مصرف گذشته یا داروهایی را که دیگر نیاز ندارید، نگهداری نکنید.

منبع مطلب قرص لوراتادین : سایت آسان طب

http://asanteb.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
برنامه اندروید | دانلود تلگرام | واتس آپ اندروید |  کلش رویال

 

http://www.rupload.ir/upload/eyjodzagx4s5ezs32.png



برنامه اندروید:

 برنامه اندروید  (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل موبایل است که گوگل برای اسمارت فون‌ها و تبلت‌هاو هم اکنون برای تلویزیون‌ها عرضه می‌نماید و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید قرار می‌دهداندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده‌است و بیشترین استفاده را در بین سیستم عامل‌های موبایل دارد.

تلگرام:

پیام‌رسان تلگرام
 (به انگلیسی: Telegram) پیام‌رسانی چندسکویی است که برای نسخه‌های کلاینت متن‌باز است. کاربران  می‌توانند  با دانلود تلگرام پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها و اسناد (همه انواع پرونده‌ها پشتیبانی می‌شود) خودویرانگر و رمزنگاری‌شده تبادل کنند. تلگرام رسماً برای اندروید و آی‌اواس (از جمله تبلت‌ها و دستگاه‌های بدون وای-فای) در دسترس است. نرم‌افزارهای کلاینت غیررسمی برای ویندوز فون، همین‌طور نسخه وب، نسخه اواس ده، نسخه لینوکس و یک کلاینت دسکتاپ ویندوز از توسعه‌دهنده‌های مستقل که از رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار تلگرام استفاده می‌کنند در دسترس هستند.کاربران نرم‌افزار امکان تبادل پیام، عکس، ویدیو و فایل تا حجم ۱٬۵ گیگابایت را دارند. تلگرام توسط دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد. پاول دورف برادر کوچک نیکلای دورف است و سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی در آلمان دارد که پشتیبان مالی پروژه است. تلگرام توسط یک سازمان غیرانتفاعی آلمانی متعلق به کارآفرین و نیکوکار روس پاول دورف اداره می‌شود.


واتس‌اَپ:

واتس‌اَپ
 (به انگلیسی: WhatsApp) یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده است. مؤسس شرکت و سازنده این برنامه جن کوم است. پیام‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند آندروید، آیفون، نوکیا، و بلک‌بری است. این پیام‌رسان از ارتباط دیتا و یا WLAN (وای-فای) برای فرستادن پیام استفاده می‌کند. این سرویس پیام رسانی تنها سال اول رایگان است و پس از آن ۰٫۹۹ دلار در سال باید پرداخت شود. واتس اپ و نرم‌افزارهای شبیه به آن امروزه با گسترش اینترنت همراه، جایگزینی برای اس ام اس یا پیام‌های متنی کلاسیک شده‌اند. واتس اپ در سال ۲۰۱۳ در سراسر جهان ۴۵۰ میلیون کاربر داشته که حداقل ماهی یکبار آنلاین بوده‌اند.
 
کلش رویال :

 Clash Royal یک بازی استراتژیک آنلاین برای دستگاه های اندروید و آی او اس می باشد که به تازگی توسط کمپانی نام آشنای سوپرسل سازنده بازی های محبوب کلش آف کلنز , هی دی و بوم بیچ ارائه شده است.  در بازی کلش رویال شخصیت ها  مشابه شخصیت های بازی کلش آف کلنز می باشد اما طراحی و گیم پلی بازی کاملا متفاوت است. در این بازی کارتی شما می توانید به صورت رو در رو و در زمان واقعی در مقابل حریفان خودتان قرار بگیرید و با آن ها به مبارزه بپردازید. هدف شما در این بازی ارسال نیروها به سوی ارتش دشمن و تخریب ساختمان ها و تجهیزات و سرنگونی پادشاه آن برای جمع آوری کارت ها می باشد. همچنین شما می توانید یک قبیله تشکیل دهید و کارت ها و حملات خود را با آن ها به اشتراک بگذارید. اگر از آن دسته کاربران بازی پرطرفدار کلش آف کلنز می باشید پیشنهاد می کنیم حتما این بازی زیبا را دریافت نمایید.



:: برچسب‌ها: برنامه اندروید , دانلود تلگرام , واتس اپ , کلش رویال ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

سایت پارسی دانلود یکی از سایتهای بنام در زمینه دانلود است که اکثر کاربران ایرانی با این سایت آشنایی دارند . این سایت در زمینه دانلود فیلم و سریال با رعایت حق کپی رایت و همچنین قوانین جمهوری اسلامی ایران و فیلترینگ سعی میکند فیلمها و سریالهای به روز و جدید و همچنین فیلمهای قدیمی و کمیاب را در سایت قرار دهد .

دانلود بازی

از دیگر بخش های پرطرفدار سایت بخش دانلود بازی و انیمیشن هست که در این بخش هم سعی بر آن شده تا به روز بوده و بازی ها و انیمیشن های جدید و محبوب را به کاربران سایت ارائه دهیم .
همچنین سایت پارسی دانلود با استفاده از سرورهای قدرتمند ساپورت می شود و لینکهای دانلود بدون مشکل و با سرعت و امنیت بالا در اختیار کاربران قرار می دهد .

 



:: برچسب‌ها: دانلود بازی , انیمیشن , دانلود فیلم و سریال , پارسی دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

سامسونگ

تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های ۴K UHD و منحنی در سال جدید بر سر زبان ها هستند و با وجود فناوری های مختلفی که در این گونه تلویزیون های LED وجود دارد کار را برای خرید سخت تر کرده اند.در این میان تلویزیون های خمیده سامسونگ نیز توانسته اند سهم بزرگی از خرید و فروش بازار را در دست بگیرند.در سال جدید کمپانی Samsung در تلویزیون های ال ای دی خود و در سری ۷ و در رده تولید سری J توانسته است که فناوری هایی همچون قابلیت اسمارت و حالت صفحه نمایش منحنی و یا به زبان لاتین Curved و کیفیت تصویر ۴K Ultra HD را گنجانده است.اما ما به این ویژگی ها و به مشخصات روی کاغذ کفایت نمی کنیم و کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام www.Yeknam.com قصد دارند که تلویزیون ۵۵ اینچ JUC7920 را مورد نقد و بررسی تخصصی خود قرار دهند تا با این نقد و بررسی و یا همان Review بتوانیم کمک کوچکی به خریداران تلویزیون های داخل بازارو مخصوصا تلویزیون سری ۷ سامسونگ یعنی ۵۵JUC7920 کرده اند.امیدواریم با کارشناسان یکنام همراه باشید.

یکی از مدل هایی که با ورود خود در همین ابتدا سر و صدای زیادی به پا کرده است, ال ای دی اسمارت و یا همان هوشمند JUC7920 می باشد.این تلویزیون دارای طراحی بسیار شیک می باشد که از نوع ال ای دی LED نیز هست.تلویزیون ۵۵ اینچ JUC7920 نیز در رنگ مشکی تولید شده است که با پایه براق ان زیبایی ان دو چندان شده است.پایه این مدل به حالت یک کمانی می باشد که از پشت به یک قسمت مشکی رنگ متصل شده است و زمانیکه شما از رو به رو به تلویزیون ۵۵JUC7920 نگاه می کنید میبینید که ارتفاع ان تا قسمت پایین قاب بسیار کم است که همین موضوع یکی از برتری های طراحی این مدل است.از دیگر ویژگی های این تلویزیون خوش قیمت منحنی بودن ان می باشد که همین منحنی بودن به زاویه دید شما کمک شایانی می کند و تصاویر در زوایا با دید بهتری قابل مشاهده می باشد.

چیزی که همیشه کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام به مردم خیلی گوش زد می کنند این می باشد که سعی کنید همیشه تلویزیونی را خرید نمایید که دارای کیفیت ساخت بالایی باشد که این کیفیت ساخت مربوط به جنس بدنه و کیفیت مونتاژ ان می باشد.در تست های مخصوص کارشناسان www.Yeknam.com بر روی بدنه این مدل نتیجه به این صورت می باشد که جنس بدنه این تلویزیون کاملا عالی می باشد و از الیاژ ها و جنس خوبی در ان به کار رفته است و همچنین کیفیت مونتاژ خوبی دارد که این مورد این اطمینان را به ما می دهد که تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ JUC7920 سامسونگ دارای عمر بالایی می باشد و سالیان های طولانی برای شما کار خواهد کرد.

قاب دور تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ JUC7920 بسیار باریک می باشد که حتی زمانیکه به این مدل نگاه می کنید تلویزیون یکدست و بدون قاب به نظر می رسد.همچنین پشت این مدل خوش قیمت Samsung نیز به رنگ مشکی می باشد که تمامیه پورت ها و خروجی و ورودی ها در پشت این مدل قرار گرفته اند.همچنین کمپانی سامسونگ برای راحتی اتصالات شما نیز تعدادی از پورت ها را همانطور که در تصویر میبینید در کناره ان قرار داده است تا اگر تلویزیون را جایی قرار دادید که به دیوار نزدیک بود دیگر اذیت نشوید و به فرض مثال زمانیکه قصد اتصال یک هارد اکسترنال را به پشت ان داشتید بتوانید به راحتی در کناره ان قرار بگیرید و کابل وسیله مورد نظر خود را به پورت این ال ای دی متصل نمایید.

پایه تلویزیون خمیده ۵۵JUC7920 نیز دارای طرح خیلی شیکی می باشد که البته این مورد یک مورد شخصی می باشد اما خوب ما این نظر را طبق سوال هایی که از مشتریان خود پرسیده ایم به شما اعلام نمودیم و بسیاری از مردم از حالت پایه این تلویزیون ۵۵ اینچ Samsung بسیار راضی بودند.همچنین فاصله بین پایه و پایین قاب این تلویزیون بسیار کم می باشد که خود این مورد باز هم به زیبایی این تلویزیون افزوده است.

 

همچنین این تلویزیون دارای کیفیت تصویر بسیار عالی ای می باشد.چرا که این مدل دارای کیفیت تصویر الترا اچ دی ۴K Ultra HD می باشد که رزولوشون ان ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل می باشد.همچنین کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام یک ویودیوی ۴K را بر روی این تلویزیون پخش کردند و به این نتیجه رسیدند که تصویر این ال ای دی تا حال حاضر یکی از بهترین ها در سایز ۵۵ اینچ می باشد.همچنین نتیجه تست های دیگر کارشناسان فروشگاه www.Yeknam.com به این صورت است که رنگ های این تلویزیون در حد خوبی می باشند و سامسونگ در ۵۵JUC7920 توانسته است که کیفیت رنگ ها به حد خوبی برساند چرا در مدل های قبل ما شاهد غلظت بیش از حری بودیم.البته باید این موضوع را هم بیان کنیم که این LED خوش قیمت به یکسری تنظیمات برای کالیبراسیون احتیاج دارد که کیفیت تصویر و رنگ ها به حد خوب خود برسند و اینکار را سعی کنید زمانیکه نصاب کمپانی سامسونگ برای نصب امد انجام دهد.

از دیگر ویژگی های تلویزیون خمیده JUC7920 سامسونگ نیز قابلیت انطباق تصویر این ال ای دی می باشد.همانطور که در مشخصات سایت ما مشاهده می کنید این تلویزیون دارای انطباق تصویر ۲۰۰ هرتز می باشد.

در ابتدا در مورد انطباق تصویر یک توضیحی می دهیم تا برای ان کسانی که اطلاعی در مورد این مشخصه ندارند توضیحی داده باشیم.فرض کنید در حال دیدن یک فیلم اکشن و یا یک مسابقه فوتبال هستید که در انها همانگونه که میدانید تصاویر به صورت خیلی سریع در حال حرکت هستند و در اینجا این انطباق تصویر به کمک این تصاویر می اید و باعث می شود که تصاویر دیگر دچار کشیدگی و تیرگی و کندی نشوند.حالا باید کارشناسان فروشگاه یکنام این تلویزیون LED را تست کنند که ایا این انطباق تصویر ۲۰۰ هرتز توانسته است به خوبی از پس این گونه تصاویر بر بیایند یا نه؟ در تست هایی که ما بر روی این تلویزیون انجام دادیم می توانیم عدد ۷٫۵ تا ۸ را از ۱۰ بدهیم و از دید ما کمپانی سامسونگ می توانست انطباق این تلویزیون را بالاتر ببرد اما چیزی که ما لذت بردیم این بود که این تلویزیون به نسبت انطباق تصویر متوسطی که دارد اما باز هم خیلی خوب کار کرد و ما به شما این اطمینان را میدهیم که به راحتی می توانید به این مشخصه این تلویزیون اعتماد کنید.

همچنین این تلویزیون SMART سامسونگ نیز دارای انطباق تصویر ۲۰۰ هرتز می باشد که برای ان دسته از خریدارانی که اطلاعاتی از این مشخصه ندارند باید بیان کنیم که فرض کنید که در حال تماشای یک فیلم اکشن و یا یک مسابقه ورزشی هستید که همانطور که می دانید تصاویرشان با سرعت در حال حرکت هستند, حالا در این جا این مشخصه انطباق تصویر و یا همان فرکانس حرکت تصویر به داد اینگونه تصاویر می رسد و باعث می شود که تصاویر دچار کشیدگی و تاری نشوند و البته به این موضوع هم توجه نمایید که نباید گول اعداد بزرگ را خورد, چرا که تلویزیون هایی وجود دارند که دارای انطباق تصویر ۱۰۰۰ یا ۱۲۰۰ و بالاتر هم هستند که باید این را بدانید که این اعداد فقط برای خودنمایی می باشد و چشم اصلا از یه حدی به بعد قابلیت فهم را ندارد.

 

مورد بعدی در مورد ال ای دی هوشمند HUC7920 نیز پردازنده قدرتمند ان می باشد.همچنین پردازشگر تصویر این ال ای دی خوش قیمت تلوزیون نیز از نوع UHD Up-Scaling می باشد که در پردازش تصاویر به خوبی عمل می کند.اما کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام در این جا باز هم پردازنده این تلویزیون را تست کردند.در تست های مخصوصی که ما بر روی این LED منحنی انجام دادیم اصلا هیچ گونه هنگ و کاهش سرعتی را شاهد نبودیم و با وجود پردازشگر UHD Up-Scaling در کنار پردازنده قدرتمند چهار هسته ای این مدل تصاویر به خوبی بارگذاری می شوند.در کل سامسونگ سالیان سال می باشد که در قرار دادن پردازنده خود در تلویزیون به خوبی عمل کرده است.

مورد دیگری که در مورد این تلویزیون وجود دارد, قابلیت اسمارت و یا همان هوشمند بودن این تلویزیون است.اما این بار قضیه فرق کرده است و ان هم وجود سیستم عامل جدید تایزن در این تلویزیون می باشد که سامسونگ تازه ان را معرفی نموده است و باید ببینیم که خریداران ایا از وجود این سیستم عامل راضی هستند یا خیر؟ اما در کل یکی از مواردی که ما را در کار کردن با این سیستم عامل خوشحال کرد, رابط کاربری راحت ان می باشد.همچنین شما می توانید به راحتی با وجود رابط بی سیم Wi-Fi به اینترنت متصل شوید و به وسیله مرورگر وب تلویزیون ۵۵JUC7920 وارد دنیای اینترنت شوید.اما در تلویزیون های SMART همه چیز محدود به وبگردی نمی شود و در اصل شما تازه می توانید وارد دنیای نرم افزار ها و بازی ها سامسونگ شوید و رابط کاربری ان شبیه گوشی های اسمارت می باشد که بتوانید نرم افزارهای زیادی مانند اخبار و سرگرمی و …شوید.

تلویزیون خمیده اسمارت ۵۵JUC7920 سامسونگ نیز دارای یک کنترل هوشمند می باشد که این کنترل که به عنوان کنترل های جادویی و به زبان لاتین Magic Controller شناخته می شوند بسیار کاربرد دارد.این گونه کنترل ها کاربردشان مخصوصا در اینترنت زیاد می باشد که به وسیله پد ماوس وسط ان می توانید به راحتی در همه جا حرکت کنید و دیگر مانند کنترل های قدیمی اذیت نمی شوید که مثلا برای یک حرکت ساده از دکمه های کنترل جهت دار استفاده کنید که واقعا خود ما وقتی یاد حرکت کند انها می افتیم باز هم اذیت می شویم.این کنترل های جادویی سامسونگ نیز مانند همان کنترل های معمولی با باتری کار می کنند.

همچنین در تست های کارشناسان فروشگاه یکنام کنترل جادویی تلویزیون ۵۵JUC7920 4K TV نیز دارای کارایی بسیار خوبی بود و کمپانی سامسونگ واقعا امسال خیلی خوب روی ریموت های جادویی خود کار کرده است و در حال حاضر به جرات می توان گفت که این Magic Controll ها یکی از برترین کنترل ها در بین برندهای دیگر می باشد.
از دیگر مشخصات و ویژگی های کاربردی این تلویزیون منحنی Samsung می توان به قابلیت MHL ان اشاره نمود که به وسیله یک کابل MHL شما می توانید تصاویر و ویدیوهای خود را از روی تبلت و یا گوشی هوشمند خود بر روی تلویزیون مشاهده نمایید.

پورت های این تلویزیون ۴K سامسونگ نیز بسیار غنی می باشد و دست هر خریداری را برای اتصالات باز میگذارد, چرا که این مدل دارای ۴ پورت HDMI و ۳ پورت USB و ورودی کامپوننت و کامپوزیت و پورت شبکه LAN و خروجی هدفون و خروجی صدا Audio می باشد.این تلویزیون LED خوش قیمت Samsung دارای قابلیت های دیگری چون گیرنده داخلی دیجیتال و تله تکست و OSD Language و قابلیت جتجوی خودکار شبکه ها و کنترل حرکتی و …. نیز می باشد.

نتیجه

همیشه کارشناسان یکنام از مشتریان خود میخواهند که در ابتدای خرید تلویزیون خود به کیفیت ساخت ال ای دی خود نگاه کنند.این کیفیت ساخت بر میگردد به جنس تلویزیون و نوع الیاژ های به کار رفته در تلویزیون موع مونتاژ ان.اما خوب این که مشتریان خرید LED بتوانند کیفیت ساخت یک تلویزیون را تشخیص دهند کار سختی است, اما خوب ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای اینکه بفهمید یک تلویزیون دارای کیفی ساخت خوبی هست یا نه به نوع برند ان نگاه بیاندازید که معمولا از روی برند معتبر می توان به کیفیت ساخت یک تلویزیون پی برد که در اینجا که در مورد تلویزیون ۵۵ اینچ JUC7920 صحبت کردیم باید خدمتتون ذکر کنیم که این تلویزیون واقعا از جنس بدنه خوب و کیفیت مونتاژ خوبی برخوردار است.

در مورد کیفیت تصویر تلویزیون اسمارت ۵۵JUC7920 هم همانطور که در نقد و بررسی شاهد بودید واثعا در سطح خوبی می باشد و ما از لحاظ کیفیت تصویر, این TV را به نسبت قیمت مناسبی که دارد کاملا تایید می کنیم.همچنین این ال ای دی SMART سامسونگ نیز از لحاظ ظاهر و طراحی طبق پرس و جویی های که کارشناسان فروگاشگاه اینترنتی یکنام از کاربران سایتمان کرده اند به این پی بردند که این تلویزیون منحنی و یا همان خمیده بسیار خوب می باشد.

در کل اگر بخواهیم نظری در مورد تلویزیون ۴K منحنی ۵۵JUC7920 سامسونگ دهیم به شما این اطمینان را می دهیم که اگر قصد خرید یک تلویزیون خوش قیمت با کیفیت ساخت بالا و کیفیت تصویر مناسب را دارید که سالیان زیادی با کمترین افت کیفیتی برایتان کار کند تلویزیون ال ای دی ۵۵ اینچ Samsung JUC7920 4K UHD TV برای خرید بسیار مناسب می باشد و به نسبت قیمت خوبی که دارد ارزش خرید ان بالاتر هم می رود.



:: برچسب‌ها: ال ای دی , تلویزیون الجی , تلویزیون سامسونگ , تلویزیون سونی , سینما خانگی , قیمت تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

ترجمه مدیریت
تعهد انجمن نام تجاری یک  نقش عمده ای را در روابط بین اطمینان به انجمن نام تجاری یا برند و صداقت برند تجاری بازی می¬کند. در نهایت، تعهد نام تجاری تیز یافته شده است که یک تأثیر قوی ای بر روی تبلیغات بر سر زبان ها و انتقاد های سازنده دارد.
محدودیت های پژوهش /استلزامات: در این مطالعه اثبات شده است که نیاز است تا تعهد انجمن برند تجاری از نظر ساختاری خود را بهبود دهد. به طور خاص، توجه به ابعاد زیرین این تعهد ، باید روابط پویایی را در بین اطمینان/وابستگی، تعهد برند تجاری و رفتارهای صادقانه ی برند تجاری ایجاد کند.
ترجمه حسابداری
بسیاری از شرکت ها برای ترکیب محصول با مشکلات تصمیم گیری مواجه می شوند . هر شرکت با توجه به ظرفیت و توانایی خود را در تولید محصولات مختلف در هر هکتار اقدام می کند ، اما مطمئن نیستند آن چیزی که محصولات و مقادیر این محصولات را شکل می دهد ، باید تولید به منظور تبدیل شدن بیشتر سود باشد . آنها نیاز به تعیین کسب و کار اصلی خود دارند به طوری که آنها می توانند رقابتی باقی بمانند . بر مبنای فعالیت هزینه یابی و تئوری محدودیتها را می توان با هم برای پیدا کردن این ترکیب محصول ارائه کرد .
ترجمه پزشکی
آب و تعادل الکترولیتی در ۳۹ بیمار مبتلا به ایلئوستومی دائم مورد بررسی قرار گرفت . این موارد برای کسانی که کولیت اولسراتیو داشتند و همچنین در ۳۹ فرد سالم که از نظر سن و جنس همسان بودند مقایسه شده است.ایلئوستومی باعث از دست دادن مقادیر بیش از حد از آب می شود و سدیم در پساب ایلئوستومی در مقایسه با ضرر و زیان مربوطه در مدفوع نرمال بوده است . مجموع غلظت پروتئین و آلبومین میانگین پلاسما در ایلئوستومی باعث ایجاد رگه های آبی در بدن می شود . خروجی ادرار روزانه ، سدیم کمی دارد اما پتاسیم آن بالا می باشد و همچنین pH ادرار کم می باشد .ایلئوستومی میانگین غلظت آلدوسترون در پلاسما (P <0.001) را نشان می دهد که مسئول جبران آب بخشی از بدن برای کاهش سدیم و آب است. از جمله اصطلاح تطابق ایلئوستومی که بوجود می آید . 



:: برچسب‌ها: ترجمه پزشکی , ترجمه حسابداری , ترجمه مدیریت ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

طراحی و معماری ویژه کودکان 

آموزش عکاسی مد، طبیعت، تبلیغاتی، پرتره، لنداسکیپ، خیابانی، مستند، فتوژورنالیسم، مینیمال، فرمالیست، کانسپت، آبستره و ...

یک نمونه آموزش عکاسی ساخت تصاویر پانورامای قطبی 360 درجه را برای نمونه در این مطلب دنبال میکنیم، برای تماشای تمام مطالب آموزش عکاسی به سایت دانشگاه مجازی هنر مراجعه فرمایید : http://artcollege.ir

احتمالا عکس هایی را دیده اید که اشکال عجیب و دارای هندسه متفاوتی نسبت به عکس های معمولی هستند، در این مطلب تکنیکی ارائه خواهد شد که در آن با استفاده از افکت های فتوشاپ، عکس های ۳۶۰ درجه ایجاد خواهیم کرد که به اصطلاح به آن ها پانورامای قطبی (polar panoramas) میگوییم.

معمولا برای تماشای تصاویر پانورامای قطبی به مرورگر وب و پلاگین های خاص (به عنوان محیط های مجازی) نیاز است، اما همچنین می توان با استفاده از فیلتر Polar Coordinates در فتوشاپ، تصاویر ۳۶۰ درجه دو بعدی ایجاد کرد که در آن ها لبه های عکس ها به هم متصل می شوند تا یک دایره بسته ایجاد شود.

جای تعجب است که انجام این کار بسیار آسان است و اگر در گرفتن عکس های موردنیاز دقت به خرج دهید، حتی قسمت های اتصال (join) عکس ها را نیز مشاهده نخواهید کرد! ساخت پانورامای قطبی بیشتر یک تکنیک نرم افزاری است، اما توصیه می شود در وهله اول در گرفتن عکس هایی مناسب تلاش کنید، به این دلیل که هرچه عکس های خام اولیه بهتر باشند، تصویر نهایی ۳۶۰ درجه تمیزتر خواهد بود و نیاز به کار کمتری خواهد داشت. که لازمه این کار یافتن مکان مناسب و استفاده از سه پایه است.

برای خواندن ادامه مطلب از طریق یکی از لینک های زیر اقدام بفرمایید :

منبع : آموزش عکاسیخرید دوربین عکاسیعکاسی - عکاسی حرفه ای

 



:: برچسب‌ها: آموزش عکاسی طبیعت , عکاسی از شب یلدا , عکاسان ایرانی در خارج , عکاسی حرفه ای در تهران , آموزش عکاسی نجومی , خرید دوربین عکاسی , عکاسی مد و فشن ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

ازدواج موفق با دوهمدل 

سایت همسریابی

 

هر راه ارتباطی که موجب آشنایی دو فرد شود میتواند شروعی برای آشنایی جهت ازدواج نیز باشد و هر انتخابی اگر آگاهانه و از روی شناخت صحیح و دقیق از خود و طرف مقابل ، خانواده خود و خانواده طرف مقابل ، شرایط پیرامون خود و شرایط پیرامون طرف مقابل باشد به احتمال زیاد  زیربنای شروع زندگی موفقی خواهد بود و در غیر اینصورت نمیتوان انتظار زندگی موفقی را از این آشنایی داشت.
بنابراین مهمترین مسئله شناخت صحیح میباشد که باید بصورت دقیق و صحیحی اتفاق بیافتد و بهیچ وجه نباید پنداشت که چون معرف، فردی واقعی است حتماً زندگی موفقی خواهد بود. چه بسیار افرادی که به همان روش سنتی معرفی شده اند  اما چون اصول آشنایی را رعایت نکرده اند متاسفانه پس از شروع زندگی به مشکل برخورده اند و یا چون معرف یک سایت میباشد، حتماً زندگی ، ناموفق خواهد بود و کم نیستند افرادی که معرف آنها سایت های همسریابی بوده اند و چون اصول آشنایی را رعایت کرده اند  خدا رو شکر زندگی موفقی دارند. چرا که معرفی و شناخت دو مقوله کاملاً متفاوت هستند یعنی ابتدا شخص مورد نظر باید معرفی شود و سپس قبل از تصمیم به ازدواج باید در مورد فرد مقابل شناخت پیدا کند.
آشنایی توسط همسریابی دوهمدل نیز از این قاعده مستثنی نیست ، اگر اصول آشنایی در آن رعایت شود و انتخاب آگاهانه ای صورت پذیرد میتواند موجبات شروع زندگی موفقی نیز بشود و در غیر اینصورت شروع زندگی مشکل آفرین خواهد بود.
سایت همسریابی دوهمدل تنها یک واسطه است جهت معرفی اشخاص تنها و آماده ازدواج ، که ابتدایی ترین مرحله ازدواج به شمار میرود، مرحله شناخت و راستی آزمایی ادعاها بر عهده خود شخص میباشد، دقیقاً مثل اینکه شما با فردی در دانشگاه آشنا شده اید و طرف مقابل ادعا میکند که مثلاً مهندس میباشد و یک خانه شخصی دارد و یک برادر دارد و پدر و مادرش در شهرستان زندگی میکنند، آیا تنها به ادعاهای فرد میتوان اطمینان کرد؟ بهیچ وجه !
باید با همکاری خانواده و افراد معتمد خود بصورت دقیق و کامل در مورد ادعاهای فرد مورد نظر تحقیق کرد تا اگر دروغ،کلاهبرداری یا هر مسئله دیگری در کار باشد همان ابتدا مشخص گردد ، اگر پس از این شناخت و مشورت با خانواده خود به تصمیم قطعی در رابطه با ازدواج با فرد رسیدید، قول میدهیم که به امید حق تعالی زندگی موفقی خواهید داشت و اگر تنها با صحبت با فرد مورد نظر که معمولاً کلاهبرداران هم خیلی راحت افراد ساده را میتوانند تحت تاثیر قرار دهند به ادعاهایش اطمینان کردید و به احساس خود نتوانید غلبه کنید و برای تصمیم عجله کنید، نباید منتظر رویدادهای خوشایند باشید


:: برچسب‌ها: سایت همسریابی دوهمدم , سایت همسریابی دوهمدل , سایت همسریابی شیدایی ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

سایت ازدواج
 
وقتی شبکه ارتباطی و اطلاعاتی ما به گستردگی جهان می شود، عمق شناسایی ما در این وسعت عظیم تا چه اندازه کاهش می یابد؟!
 چگونه می توانیم در این پهنه گسترده ؛ به شناسایی عمیق مسئله ای و یا به لایه های پنهان موضوعی فکر کنیم؟!
 چگونه اسیر سطحی نگری و ساده لوحی نشویم؟! خلاصه اینکه در میان این همه افراد که فقط چند خطی از آنها می خوانیم یا چند کلمه ای را می شنویم ؛ چگونه روح و روان ؛ احساس و اندیشه و رفتارشان را بشناسیم و باور کنیم؟!  آنهم در مهمترین انتخاب زندگی یعنی همسر گزینی و ازدواج.- انتخابی که در عالم واقعی هم با مشکل روبروست ؛ پس درعالم مجازی چه باید کرد؟
این مقاله به راه حلهای احتمالی می پردازد که به زعم نویسنده می تواند برای آنهایی که به ازدواج اینترنتی می اندیشند ؛ مفید باشد. برای روشن تر شدن بحث، به موضوع:
کسب اطلاعات از پسران و شناسایی آنها جهت ازدواج  اینترنتی (سایت همسریابی دوهمدل)
می پردازیم در مورد شناسایی دختران و کسب اطلاع از آنها جهت ازدواج ، نیز با کمی تفاوت به همین منوال است. اگر بازدید کنندگان عزیز سئوالی در رابطه با آن داشته باشند ، بنده در یادداشتی دیگر توضیح خواهم داد.
عزیزان مقالات زیادی در وب سایت ازدواج دو همدل وجود دارد که ازتون دعوت میکنم به این سایت سر بزنید
کافیه در گوگل بزنید سایت همسریابی دوهمدل
کسب اطلاعات و شناسایی پسران جهت ازدواج  اینترنتی

سايت ازدواج
 
برای خواندن ادامه مطلب لطفا به سایت همسرگزینی سر بزنید
کافیه در گوگل بزنید سایت همسریابی دوهمدل 



:: برچسب‌ها: سایت ازدواج , سایت همسرگزینی , سایت همسریابی دو همدل ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

| سلام و عرض ادب خدمت کاربران فهیم وبلاگ |

| شاید شما روزانه مدت خیلی زیادی را برای دانلود آهنگ جدید در موتور های جستجو مثل گوگل صرف کرده اید و با یک سری سایت ها برخورد کرده اید که در رتبه های اول موتورهای جست و جو هستند و وقتی وارد سایت میشید برای دانلود کردن آهنگ با کلی تبلیغات خیلی خیلی شلوغ و بی معنی رو به رو میشید، تا اینجای کار اصلا مشکلی نیست و هر سایت موزیک نیاز به درآمد داره و اصول کار همر اینجاست ولی وقتی میرید دنبال مطلب خودتون بگردید میبینید که با عنوانی که سرچ کردید به عنوان مثال: " دانلود آهنگ جدید امیر تتلو " کلی عنوان دیگه لیست شدن و شما باید روشون کلیک کنید تا بتونید آهنگ خودتون رو پیدا کنید! مشکل همینجاست |

دانلود آهنگ جدید

| شما قصد دارید توسط سایت گوگل مستقیم به آهنگ خودتون دسترسی پیدا کنید ولی میبینید که وارد یک سری سایت بی مصرف و به اصطلاح "کلیک دزد" شدید، اینطور سایت ها هستند که وب پارسی را به گند کشیدن و باعث میشن که سایت های خوب با محتوای خوب در اعماق رتبه های سایت هایی مثل Google باشن و شما به راحتی نتونید به مطلب خودتون برسید. خوشبختانه جدیدا کارگروه تعین مصادیق رایانه ای قانونی را تصویب کرده است که با اینگونه سایت ها برخورد قانونی میشه که بسیار خبر خوبی است و امیدواریم مسئولین محترم هم کمکی به تمیزی وب کنن. در این راستا ما به شما سایت  هی موزیک   رو پیشنهاد میکنیم که میتونید برای دانلود آهنگ شاد و یا دانلود آهنگ غمگین  و همچنین دانلود موزیک ویدیو استفاده کنید. روزانه بسیار موسیقی در کشور عزیزمان ایران منتشر میشود که میتونید در سایت موزیکی که در چند سطر قبل معرفی کردم آهنگ مورد علاقه خودتون را دانلود کنید و از شنیدن موسیقی خود لذت ببرید. پیشنهاد میکنم از تمامی صفحات سایت دیدن فرمائید و نظرتون رو در مورد مطالب سایت بدید و ما با آغوش باز نظرات شما رو میخونیم و پاسخ میدیدم. باید یادآور بشم که در سایت تمامی آهنگ ها با کیفیت های 320 و 128 قرار دارند و وقتی به قسمت دانلود موزیک ویدیو جدید ایرانی بشید و میتونید موزیک ویدیو های خودتون را با کیفیت های 1080 فول اچ دی Full HD و یا 720 اچ دی HD و یا کیفیت پایینتر 480 دانلود کنید و همچنین برای راحتی کاربران در سایت امکان پخش آنلاین موزیک ویدیو هارا قرار  گرفته است و این مورد برای تک آهنگ ها و آلبوم ها نیز صدق میکند. همچنین در سایت معرفی شده سعی شده بالای 95درصد آهنگها دارای متن آهنگ هم باشند تا هرکسی دوست داشت متن آهنگ را هم بخونه.|

|در اینجا لیستی از اسامی خواننده های عزیز کشورمون را هم معرفی میکنم تا دوستان خواستند در سایت هی موزیک دنبال آثارشان بگردند و دانلود کنند: ( امیر تتلو – سامان جلیلی – احمد سعیدی – استاد بزرگوار همایون شجریان – مجید یحیایی که به تازگی آلبومش را منتشر کرده – مرحوم و زنده یاد مرتضی پاشایی – حسین تهی که در فصل تابستان آهنگ و موزیک ویدیو خودش با نام #تابستون منتشر کرد – شهرام شکوهی که منتظر انتشار آلبومش که تا نفس هست نام دارد هستیم و هنرمند عزیزمون بنیامین بهادری که در اینجا عکسی از خودش و دخترش بارانا قرار میدیم- بهرام – یاس – آرمین 2 AFM – محسن یگانه و...|

بنیامین و بارانا

| در انتها تشکر میکنم از شما کاربر گرامی که وقت خودتون رو به وبلاگ ما دادید و مطلب رو خوندید، شما میتونید این مطلب را در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و توئیتر و... به اشتراک بگذارید و یا همین مطلب را در وبلاگ خودتون منتشر کنید.)

 

|موفق و موید باشید عزیزان|



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ عروسی , متن آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

 درج آگهی رايگان

آگهی رايگان

درج آگهی رايگان در Ad Time

با ثبت رايگان آگهی خود در وبسايت Ad Time در کوتاهترين زمان به دنياي مجازي معرفي ميشويد

مکانی مناسب برای درج آگهی رایگان برای تمامی مشاغل



:: برچسب‌ها: درج آگهی رایگان , ثبت آگهی رایگان , درج آگهی رایگان اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

بک لینک بک لینک